
Strategisch advies over Content

Koninklijk Conservatorium Den Haag
Muziek en dans overstijgen culturen, geografische grenzen, generaties en sociale verschillen. Juist nu spelen kunstenaars een belangrijke rol: Ze bieden schoonheid, reflectie, inspiratie, betekenis als alternatief voor het instrumentele denken in de waan van alledag. Ze stellen vragen, vertellen verhalen of verzinnen oplossingen, die buiten de kunsten niet ontstaan zouden zijn.
Help Koninklijk Conservatorium Den Haag
Strategisch advies over Content
Uren
4 tot 6 uur in totaal
Periode
In 3 tot 6 weken
📍 Op locatie en/of vanuit huis
Jouw kennis en ervaring op het gebied van pakkende videocontent kan ons helpen om ons verhaal écht goed neer te zetten op een manier die past bij onze studenten.

Door Kirstin Poot
Marketing & Communicatie
De project omschrijving
⏱️ Geplaatst op 05 maart 2024
Waarom we jou nodig hebben
Elk jaar verwelkomt het Koninklijk Conservatorium zo'n 250 nieuwe studenten die hier komen om hun dromen na te jagen. We willen hen (en potentiële nieuwe studenten) vanaf dag één onderdompelen in het conservatoriumleven met een inspirerende ‘corporate’/‘brand identity’ video. We zoeken iemand met een scherpe blik, passie voor kunstonderwijs, en ervaring met merkverhalen om ons te helpen met het ontwikkelen van een script dat de essentie van ons instituut vangt en samen de productie te verfijnen.
Wat ga je doen?
- 2 tot 4 één-uur strategiesessies waarin we een aantal onderwerpen kunnen bespreken als: communicatieboodschap, communicatiedoelstellingen, doelgroepen, content-tactieken
- Een samenvatting van de onderwerpen die besproken zijn met concrete next steps voor de uitvoer, in de vorm van een startplan.
Wat we al hebben
- Een intern contactpersoon voor inhoudelijke betrokkenheid.
- Een duidelijk beeld van de boodschap die we willen overbrengen.
- Onze missie, visie, waarden en bestaande communicatie-uitingen.
- Inzicht in de doelgroepen die we willen bereiken.
Het profiel van de vrijwilliger
Ben jij wie we zoeken?
Een strateeg of content specialist, die als facilitator of sparringpartner kan helpen bepaalde (strategische) content thema's uit te diepen. Benodigd: ervaring met communicatieboodschap, communicatiedoelstellingen, doelgroepen en content strategieën.

Help Kirstin de Communicatie strategie te verbeteren
Kirstin is jouw contactpersoon voor dit project
Help Koninklijk Conservatorium Den Haag
Strategisch advies over Content
Uren
4 tot 6 uur in totaal
Periode
In 3 tot 6 weken
📍 Op locatie en/of vanuit huis


De missie van Koninklijk Conservatorium Den Haag.
Muziek en dans overstijgen culturen, geografische grenzen, generaties en sociale verschillen. Juist nu spelen kunstenaars een belangrijke rol: Ze bieden schoonheid, reflectie, inspiratie, betekenis als alternatief voor het instrumentele denken in de waan van alledag. Ze stellen vragen, vertellen verhalen of verzinnen oplossingen, die buiten de kunsten niet ontstaan zouden zijn.
Lees meer