
Missie, visie en waarden

Koninklijk Conservatorium Den Haag
Muziek en dans overstijgen culturen, geografische grenzen, generaties en sociale verschillen. Juist nu spelen kunstenaars een belangrijke rol: Ze bieden schoonheid, reflectie, inspiratie, betekenis als alternatief voor het instrumentele denken in de waan van alledag. Ze stellen vragen, vertellen verhalen of verzinnen oplossingen, die buiten de kunsten niet ontstaan zouden zijn.
Help Koninklijk Conservatorium Den Haag
Missie, visie en waarden
Uren
5 tot 8 uur in totaal
Periode
In 2 tot 5 weken
📍 Op locatie en/of vanuit huis
Jouw bijdrage speelt een cruciale rol in het vormgeven van onze toekomst en draagt bij aan het succes van het Koninklijk Conservatorium Den Haag!

Door Kirstin Poot
Marketing & Communicatie
De project omschrijving
⏱️ Geplaatst op 05 maart 2024
Waarom we jou nodig hebben
We staan aan de vooravond van vernieuwing en willen onze communicatie met toekomstige studenten verbeteren door een merkgids te ontwikkelen. Deze gids moet niet alleen onze identiteit vastleggen, maar ook concrete richtlijnen bieden voor het creëren van zowel geschreven als visuele content. Als ervaren professional op het gebied van merkontwikkeling nodigen we je uit om samen met ons de missie, visie en kernwaarden te verfijnen en met ons mee te denken over de vertaling naar onze marketingcommunicatie.
Wat ga je doen?
- Een analyse van onze doelgroepen, huidige initiatieven en toekomstvisies.
- Strategische sessies om onze doelen en boodschap te verfijnen.
- Nieuwe, helder geformuleerde missie, visie en kernwaarden.
Wat we al hebben
- Een toegewijd teamlid voor dit project.
- Een duidelijk beeld van de boodschap die we willen uitdragen.
- Toegang tot onze huidige missie, visie, waarden en communicatie-inspanningen.
Het profiel van de vrijwilliger
Ben jij wie we zoeken?
Een merkstrateeg die kan helpen met het (her)formuleren van onze missie, visie en waarden. Benodigd: Sterk in taal en kan krachtig dergelijke zaken formuleren. Heeft ervaring met merkdenken, communicatie en/of strategie.
- Je bent goed met taal en weet hoe je onze boodschap effectief overbrengt naar ons publiek
- Je hebt aantoonbare ervaring met merkontwikkeling, communicatie of strategie

Help Kirstin de Copywriting te verbeteren
Kirstin is jouw contactpersoon voor dit project
Help Koninklijk Conservatorium Den Haag
Missie, visie en waarden
Uren
5 tot 8 uur in totaal
Periode
In 2 tot 5 weken
📍 Op locatie en/of vanuit huis


De missie van Koninklijk Conservatorium Den Haag.
Muziek en dans overstijgen culturen, geografische grenzen, generaties en sociale verschillen. Juist nu spelen kunstenaars een belangrijke rol: Ze bieden schoonheid, reflectie, inspiratie, betekenis als alternatief voor het instrumentele denken in de waan van alledag. Ze stellen vragen, vertellen verhalen of verzinnen oplossingen, die buiten de kunsten niet ontstaan zouden zijn.
Lees meer