Faciliteer 2 tot 4 branding sessies

Koninklijk Conservatorium Den Haag
Muziek en dans overstijgen culturen, geografische grenzen, generaties en sociale verschillen. Juist nu spelen kunstenaars een belangrijke rol: Ze bieden schoonheid, reflectie, inspiratie, betekenis als alternatief voor het instrumentele denken in de waan van alledag. Ze stellen vragen, vertellen verhalen of verzinnen oplossingen, die buiten de kunsten niet ontstaan zouden zijn.
Help Koninklijk Conservatorium Den Haag
Faciliteer 2 tot 4 branding sessies
Uren
8 tot 16 uur in totaal
Periode
In 4 tot 8 weken

Door Kirstin Poot
Marketing & Communicatie
De project omschrijving
⏱️ Geplaatst op 01 januari 0001
Waarom we jou nodig hebben
Wat ga je doen?
- Begeleiding bij het bepalen van onze kernwaarden, en merkboodschap.
- Praktische inzichten om te zorgen dat onze branding consistent blijft in al onze communicatie.
- Maximaal 8-16 uur aan begeleiding om het proces soepel te laten verlopen, verdeeld over 2 tot 4 sessies.
Het profiel van de vrijwilliger
Ben jij wie we zoeken?
We zoeken een professional met ervaring in branding die ons helpt om onze merkidentiteit te versterken en duidelijk uit te dragen. Je begeleidt ons bij het definiëren van onze kernwaarden en merkboodschap, en biedt praktische inzichten om ervoor te zorgen dat onze branding consistent is in al onze communicatie.

Help Kirstin de Meerjarenstrategie te verbeteren
Kirstin is jouw contactpersoon voor dit project
Help Koninklijk Conservatorium Den Haag
Faciliteer 2 tot 4 branding sessies
Uren
8 tot 16 uur in totaal
Periode
In 4 tot 8 weken


De missie van Koninklijk Conservatorium Den Haag.
Muziek en dans overstijgen culturen, geografische grenzen, generaties en sociale verschillen. Juist nu spelen kunstenaars een belangrijke rol: Ze bieden schoonheid, reflectie, inspiratie, betekenis als alternatief voor het instrumentele denken in de waan van alledag. Ze stellen vragen, vertellen verhalen of verzinnen oplossingen, die buiten de kunsten niet ontstaan zouden zijn.
Lees meer