38b7695d-847b-4ba2-927d-d968d795957e

Merchandise campagne opzetten

Humanity in Action

Humanity in Action

Democratische waarden staan onder druk. Populisme en polarisatie nemen toe. Humanity in Action informeert, verbindt en inspireert jongeren om in dialoog te gaan en in actie te komen voor mensenrechten, democratie en een inclusieve samenleving. Dit doen we door de organisatie van opleidingsprogramma’s, publieksevenementen en trainingen.

Help Humanity in Action

Merchandise campagne opzetten

Uren

6 tot 10 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Help Humanity in Action Nederland met het opzetten van een succesvolle merchandise-campagne om onze Fellowships te ondersteunen!

Jorien Janssen

Door Jorien Janssen

Directeur

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 29 oktober 2024

Waarom we jou nodig hebben

Als extra inkomstenbron wil Humanity in Action Nederland een campagne lanceren om merchandise (tote bags en stickers) te verkopen. We zoeken een professional die een merchandise-campagne kan opzetten. Ervaring in webshops en e-commerce is een pluspunt maar geen must. Iemand met ervaring in online verkoop heeft de voorkeur. De opbrengsten gaan naar de fondsenwerving voor de Fellowships. Kun jij ons helpen? We kunnen niet wachten om je te leren kennen en samen aan de slag te gaan.

Wat ga je doen?

  • Bedenk een creatief merchandise concept dat past bij ons merk en budget
  • Maak mockups van het campagne concept met de boodschap, tagline en middelen inzet
  • Goed om te weten: het monitoren van de campagne is niet nodig

Wat we al hebben

  • Doel van de campagne
  • Huisstijl document (met elementen als logo, kleuren en lettertypes)
  • Budgettering
  • Doelgroepomschrijving voor de campagne

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🌕 Creative Concepting
✍️ Copywriting
📢 Campagnes

Een creatieve concepter/copywriter, die een campagne communicatieconcept kan bedenken en deze tot visuele mock-ups kan uitwerken in een concept document.

  • Jij bent een creatieve geest met een passie voor schrijven of designen en conceptueel denken.
  • Ervaring met het inzetten van jouw schrijf- en conceptuele vaardigheden voor het uitwerken van een nieuwe campagne.
  • Het is prettig als je een start kan maken met de visuele uitwerking in de vorm van mock-ups of schetsen.
Jorien Janssen

Help Jorien de Creative Concepting te verbeteren

Jorien is jouw contactpersoon voor dit project

Help Humanity in Action

Merchandise campagne opzetten

Uren

6 tot 10 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
Humanity in Action
Humanity in Action

De missie van Humanity in Action.

🕊Mensenrechten
💒 Gevestigde organisatie
📍Amsterdam

Democratische waarden staan onder druk. Populisme en polarisatie nemen toe. Humanity in Action informeert, verbindt en inspireert jongeren om in dialoog te gaan en in actie te komen voor mensenrechten, democratie en een inclusieve samenleving. Dit doen we door de organisatie van opleidingsprogramma’s, publieksevenementen en trainingen.

Lees meer

Professionals over Humanity in Action

Marianne 👐 Excel training

💛
rating-stars

"Club met fijne mensen. Prettige en snelle communicatie over de samenwerking. Laten waardering blijken voor jouw vrijwillige inzet voor hen."

Marianne

Frank 👐 Pitch deck

💛
rating-stars

"Ik heb de samenwerking met Humanity in Action als erg positief ervaren. Jorien en haar collega’s waren betrokken en stonden open voor ideeën, wat tot leuke discussies heeft geleid. Ik hoop dat het samen opgezette document uiteindelijk resulteert in een hoop succesvolle samenwerkingen met partners. "

Frank

Eward 👐 UX Audit

💛
rating-stars

"Humanity in Action had een duidelijke hulpvraag en was goed bereikbaar voor meetings. We zijn blij dat we een positieve bijdragen hebben kunnen leveren aan de missie van de organisatie!"

Eward