175501465 4048430981866983 1853875759134879499 N

Strategisch advies over Business Model

Profiel vrijwilliger

Een strategische business developer, die als sparringspartner kan helpen bepaalde (strategische) thema's uit te diepen. Benodigd: ervaring met strategische zaken als positionering, markt(behoefte), proposities, value proposition, business model canvas, etc.

Ervaring met:

  • Business development

Organisatie in het kort

Twee miljoen mensen in Nederland ondervinden ernstige last van gehoorverlies, tinnitus, Ménière en andere oorklachten. Hoormij∙NVVS zorgt ervoor dat mensen met een hooraandoening goed geïnformeerd zijn, elkaar kunnen ontmoeten en hun belangen worden behartigd.

  • Gezondheid en ziektebestrijding
  • Welzijn
  • Wetenschap en onderzoek

Project details

💒 Hoormij∙NVVS

⏱️ 6-10 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de project grootte. Wanneer en hoeveel uur per week is helemaal aan jou. Gemiddeld werken professionals 2 tot 4 uur per week aan een project.

🗓️ Verspreid over 3-6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn o.b.v. wat jullie onderling afspreken, zodat het past bij jouw agenda. Organisaties weten dat professionals dit naast hun baan erbij doen.

💻 Enkel vanuit huis

🏁 We plannen, na de match, binnen een maand de eerste afspraak in.

Onze droom is dat we - geïnspireerd door jou - meer leden en donateurs aan ons kunnen binden. En zo meer kunnen betekenen voor onze grote doelgroep: mensen met een gehooraandoening.
Wil Verschoor
Geschreven door Wil Verschoor van Hoormij∙NVVS

Project­omschrijving

Waarom we dit project starten?

Als patiëntenvereniging kunnen mensen lid worden van ons, waar ze o.a. lotgenoten contact, ons magazine en meer informatie kunnen krijgen. Wij hopen met jou uit te denken hoe dit lidmaatschap in moeten richten. Wat wordt het businessmodel? Wat levert lidmaatschap op? Waarom zou je lid of abonnee worden? Wij missen de tijd en expertise om dit goed neer te zetten. Terwijl we wel een goed product hebben (oa drukbezochte website).

Wat hebben we nodig?

  • 2 tot 4 één uur strategiesessies met een strategische business developer waarin jullie een aantal onderwerpen behandelen.
  • Het gaat om het uitkristalliseren van een nieuwe propositie. Denk aan onderwerpen als positionering, doelgroep, dienst/product, value proposition, business model canvas (invulling samen te bepalen).
  • Een geschreven samenvatting van de onderwerpen die besproken zijn.
  • Een startplan met adviezen en concrete next steps.

💬 Heb je een vraag over dit project? Stel me gerust een vraag via de knop hieronder. Geheel vrijblijvend.

Wat hebben we al?

  • Intern contactpersoon die inhoudelijk betrokken is.
  • Een begrip van de doelgroepen die we willen bereiken.
  • Verschillende ideeën voor nieuwe proposities/services.
  • De doelen/challenges die we hebben.
  • Missie en visie.
  • Er is een strategisch plan 2019-2023
  • Een goedbezochte website www.stichtinghoormij.nl
  • 20.000 abonnees op een gratis digitale nieuwsbrief

Project alert voor soortgelijke jobs

Ontvang direct de nieuwste projecten binnen jouw skills

Hoormij∙NVVS
Hoormij∙NVVS

De missie van Hoormij∙NVVS.

👩‍⚕️Gezondheid en ziektebestrijding
💒 Gevestigde organisatie
📍Houten

Slechter horen of te maken hebben met een gehoor- en evenwichtsaandoening kan een strijd zijn. Met jezelf, voor acceptatie. Met mensen in je omgeving, die niet echt door hebben wat je meemaakt. Het zegt niets over de kwaliteiten, maar door bijvoorbeeld vermoeidheid, concentratieproblemen of overprikkeling is het wel van invloed op je functioneren. Wij begrijpen dat. We willen dat iedereen met een hooraandoening, dit zijn er zowat twee miljoen in Nederland, mee kan doen in de samenleving. Daar werken we aan door de belangen van mensen met een hooraandoening te behartigen, betrouwbare informatie te geven en door mensen bij elkaar te brengen (lotgenotencontact). Wij horen deze mensen.

Lees meer