Alireza Attari Mp Fnjycjbm Unsplash

Marketing Coach

Organisatie in het kort

Hoormij∙NVVS

Twee miljoen mensen in Nederland ondervinden ernstige last van gehoorverlies, tinnitus, Ménière en andere oorklachten. Hoormij∙NVVS zorgt ervoor dat mensen met een hooraandoening goed geïnformeerd zijn, elkaar kunnen ontmoeten en hun belangen worden behartigd.

Lees meer

Impact thema’s

💛 Gezondheid en ziektebestrijding
💛 Welzijn
💛 Wetenschap en onderzoek

Project details

⏱️

8-14 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van het totale aantal coachingsuren. Deze worden vaak over een bepaalde periode ingezet. Bijvoorbeeld met een tweewekelijkse call.
🗓️

Verspreid over 8-12 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn o.b.v. wat jullie onderling afspreken, zodat het past bij jouw agenda. Organisaties weten dat professionals dit naast hun baan erbij doen.
🚀

Starten binnen één maand

apostrophe-beginning

Wij willen nieuwe doelgroepen bereiken en jouw marketing expertise kan ons daarbij helpen!

Wil Verschoor

Wil Verschoor

Hoormij∙NVVS

Projectomschrijving

Goed om te melden

Hoormij.NVVS zoekt nieuwe doelgroepen: mensen met acute tinnitus of acute duizeligheid. We hebben een aanbod voor hen: betrouwbare informatie en contact met mensen die het ook hebben. Alleen weten we niet hoe we deze doelgroepen kunnen vinden. Ook de mensen die slecht horen maar tot 7 jaar wachten voordat ze aan het hoortoestel gaan, willen bereiken en overhalen naar een audicien te gaan middels webinars. De grote vraag is hoe we de doelgroepen het beste kunnen benaderen en overtuigen, zodat we dit verder kunnen uitrollen.

Wat ik zou willen bereiken met de coach

  • Hoe we de doelgroep (mensen met acute tinnitus of met acute aanvallen van duizeligheid) kunnen vinden en aan ons binden.
  • Welke marketingmix & activiteiten hier het beste bij passen.
  • Slechthorenden (50plussers die hun slechthorendheid nog ontkennen) overtuigen zich in te schrijven voor webinars

🙋‍♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?

Een marketing strateeg die ervaring heeft binnen het vakgebied en kennis over marketing op een heldere manier kan overdragen. Heeft bij voorkeur eerder mensen begeleid met hun groei (bijvoorbeeld juniors en/of mediors).

🧭 Communicatie strategie
🎯 Missie en Visie
🚏 Digital Strategy
🎯 Business Strategy

Wat ik binnen dit project nodig heb

  • Begeleidende ondersteuning bij onze marketing strategie.
  • Inhoudelijke feedback op documenten en voortgang.
  • Sparringpartner voor frisse invalshoeken op inhoudelijke kwesties.

Hoe ik contact zou willen houden

  • Advies/vragen stellen per telefoon.
  • Advies/vragen stellen per mail.
  • Advies/vragen stellen door in het echt af te spreken.
Hoormij∙NVVS
Hoormij∙NVVS

De missie van Hoormij∙NVVS.

👩‍⚕️Gezondheid en ziektebestrijding
💒 Gevestigde organisatie
📍Houten

Slechter horen of te maken hebben met een gehoor- en evenwichtsaandoening kan een strijd zijn. Met jezelf, voor acceptatie. Met mensen in je omgeving, die niet echt door hebben wat je meemaakt. Het zegt niets over de kwaliteiten, maar door bijvoorbeeld vermoeidheid, concentratieproblemen of overprikkeling is het wel van invloed op je functioneren. Wij begrijpen dat. We willen dat iedereen met een hooraandoening, dit zijn er zowat twee miljoen in Nederland, mee kan doen in de samenleving. Daar werken we aan door de belangen van mensen met een hooraandoening te behartigen, betrouwbare informatie te geven en door mensen bij elkaar te brengen (lotgenotencontact). Wij horen deze mensen.

Lees meer