Alireza Attari Mp Fnjycjbm Unsplash

Marketing Coach

Hey Marketeer! Wij willen nieuwe doelgroepen bereiken, maar zijn nog zoekende hoe we met de juiste marketingmix & positionering dat kunnen aanpakken. Heb jij het juiste advies?

Hoormij∙NVVS

Hoormij∙NVVS

Slechter horen of te maken hebben met een gehoor- en evenwichtsaandoening kan een strijd zijn. Met jezelf, voor acceptatie. Met mensen in je omgeving, die niet echt door hebben wat je meemaakt. Het zegt niets over de kwaliteiten, maar door bijvoorbeeld vermoeidheid, concentratieproblemen of overprikkeling is het wel van invloed op je functioneren. Wij begrijpen dat. We willen dat iedereen met een hooraandoening, dit zijn er zowat twee miljoen in Nederland, mee kan doen in de samenleving. Daar werken we aan door de belangen van mensen met een hooraandoening te behartigen, betrouwbare informatie te geven en door mensen bij elkaar te brengen (lotgenotencontact). Wij horen deze mensen.

Help Hoormij∙NVVS

Marketing Coach

Uren

8 tot 14 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van het totale aantal coachingsuren. Deze worden vaak over een bepaalde periode ingezet. Bijvoorbeeld met een tweewekelijkse call.

Periode

In 8 tot 12 weken

info-icon-weeks
De exacte duur van het project kan korter of langer zijn, afhankelijk van wat jullie onderling afspreken. Zo past dit ook bij jouw agenda. De organisatie weet dat veel professionals projecten naast hun baan erbij doen.

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Wij willen nieuwe doelgroepen bereiken en jouw marketing expertise kan ons daarbij helpen!

Wil Verschoor

Door Wil Verschoor

Directeur

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 29 april 2022

Waarom we jou nodig hebben

Hoormij.NVVS zoekt nieuwe doelgroepen: mensen met acute tinnitus of acute duizeligheid. We hebben een aanbod voor hen: betrouwbare informatie en contact met mensen die het ook hebben. Alleen weten we niet hoe we deze doelgroepen kunnen vinden. Ook de mensen die slecht horen maar tot 7 jaar wachten voordat ze aan het hoortoestel gaan, willen bereiken en overhalen naar een audicien te gaan middels webinars. De grote vraag is hoe we de doelgroepen het beste kunnen benaderen en overtuigen, zodat we dit verder kunnen uitrollen.
In de praktijk heb ik enige ervaring opgedaan en werk ik samen met een communicatiedeskundige, die hier ook enige kennis van heeft.

Wat ga je doen?

  • Begeleidende ondersteuning bij onze marketing strategie.
  • Inhoudelijke feedback op documenten en voortgang.
  • Sparringpartner voor frisse invalshoeken op inhoudelijke kwesties.

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🧭 Communicatie strategie
🎯 Missie en Visie
🚏 Digital Strategy
🎯 Business Strategy

Een marketing strateeg die ervaring heeft binnen het vakgebied en kennis over marketing op een heldere manier kan overdragen. Heeft bij voorkeur eerder mensen begeleid met hun groei (bijvoorbeeld juniors en/of mediors).

Wil Verschoor

Help Wil de Communicatie strategie te verbeteren

Wil is jouw contactpersoon voor dit project

Help Hoormij∙NVVS

Marketing Coach

Uren

8 tot 14 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van het totale aantal coachingsuren. Deze worden vaak over een bepaalde periode ingezet. Bijvoorbeeld met een tweewekelijkse call.

Periode

In 8 tot 12 weken

info-icon-weeks
De exacte duur van het project kan korter of langer zijn, afhankelijk van wat jullie onderling afspreken. Zo past dit ook bij jouw agenda. De organisatie weet dat veel professionals projecten naast hun baan erbij doen.

Hoe het werkt?

Klik hier
Hoormij∙NVVS
Hoormij∙NVVS

De missie van Hoormij∙NVVS.

👩‍⚕️Gezondheid en ziektebestrijding
💒 Gevestigde organisatie
📍Houten

Slechter horen of te maken hebben met een gehoor- en evenwichtsaandoening kan een strijd zijn. Met jezelf, voor acceptatie. Met mensen in je omgeving, die niet echt door hebben wat je meemaakt. Het zegt niets over de kwaliteiten, maar door bijvoorbeeld vermoeidheid, concentratieproblemen of overprikkeling is het wel van invloed op je functioneren. Wij begrijpen dat. We willen dat iedereen met een hooraandoening, dit zijn er zowat twee miljoen in Nederland, mee kan doen in de samenleving. Daar werken we aan door de belangen van mensen met een hooraandoening te behartigen, betrouwbare informatie te geven en door mensen bij elkaar te brengen (lotgenotencontact). Wij horen deze mensen.

Lees meer