Creatieve Brainstormsessie

Hoormij∙NVVS
Slechter horen of te maken hebben met een gehoor- en evenwichtsaandoening kan een strijd zijn. Met jezelf, voor acceptatie. Met mensen in je omgeving, die niet echt door hebben wat je meemaakt. Het zegt niets over de kwaliteiten, maar door bijvoorbeeld vermoeidheid, concentratieproblemen of overprikkeling is het wel van invloed op je functioneren. Wij begrijpen dat. We willen dat iedereen met een hooraandoening, dit zijn er zowat twee miljoen in Nederland, mee kan doen in de samenleving. Daar werken we aan door de belangen van mensen met een hooraandoening te behartigen, betrouwbare informatie te geven en door mensen bij elkaar te brengen (lotgenotencontact). Wij horen deze mensen.
Help Hoormij∙NVVS
Creatieve Brainstormsessie
Uren
3 tot 6 uur in totaal
We willen van kliks naar euro's.

Door Wil Verschoor
Directeur
De project omschrijving
⏱️ Geplaatst op 01 januari 0001
Waarom we jou nodig hebben
- marketing/communicatie: HBO-niveau. Zeer ervaren op website, tweewekelijkse digitale nieuwsbrief en driemaandelijks magazine. Commercieel denkend - directeur: WO-niveau sociale wetenschappen. Globale kennis rond fondsenwerving en communicatie. 1) Vertalen van het bereik naar euro’s. Hoe kunnen we met de inzet van marketing meer mensen aan Hoormij∙NVVS binden en vooral: hoe kunnen we hen verleiden tot lidmaatschap, donateurschap, giften of nalatenschappen? Toelichting: Door de jaren heen weten we steeds meer mensen aan ons te binden via website, digitale nieuwsbrief en social media. In 2020 bezochten jaarlijks 350.000 mensen de website www.stichtinghoormij.nl , voor 2021 is dat gestegen naar 385.000. Ook ontvangen 20.000 mensen de digitale nieuwsbrief. Helaas vertaalt dit succes zich niet in meer leden (nu: 5.000) of donateurs. Onze vraag is dus specifiek: wat kunnen we doen om het succes van een groter bereik om te zetten in het succes van meer leden en donateurs?
Wat ga je doen?
- Een creatieve sessie in de vorm van een workshop die helpt bij ideeën creatie.
- Het uitwerken van de sessie in de vorm van een beknopte wrap-up met concrete actiepunten.
Wat we al hebben
- Marketing / communicatie teamlid
Het profiel van de vrijwilliger
Ben jij wie we zoeken?
Een creatieve geest die divergerend mee kan meedenken en voor frisse en nieuwe invalshoeken kan zorgen. Benodigd: ervaring met het faciliteren en/of doen van creatieve brainstorms, daarnaast bekend met technieken die geschikt zijn voor ideeën creatie.

Help Wil de Creative Concepting te verbeteren
Wil is jouw contactpersoon voor dit project
Help Hoormij∙NVVS
Creatieve Brainstormsessie
Uren
3 tot 6 uur in totaal


De missie van Hoormij∙NVVS.
Slechter horen of te maken hebben met een gehoor- en evenwichtsaandoening kan een strijd zijn. Met jezelf, voor acceptatie. Met mensen in je omgeving, die niet echt door hebben wat je meemaakt. Het zegt niets over de kwaliteiten, maar door bijvoorbeeld vermoeidheid, concentratieproblemen of overprikkeling is het wel van invloed op je functioneren. Wij begrijpen dat. We willen dat iedereen met een hooraandoening, dit zijn er zowat twee miljoen in Nederland, mee kan doen in de samenleving. Daar werken we aan door de belangen van mensen met een hooraandoening te behartigen, betrouwbare informatie te geven en door mensen bij elkaar te brengen (lotgenotencontact). Wij horen deze mensen.
Lees meer