Call: Marketing strateeg

Profiel vrijwilliger

Een marketing strateeg die ervaring heeft met het onderwerp van de call (zie hieronder).

Ervaring met:

  • Strategie & Consulting

Organisatie in het kort

Twee miljoen mensen in Nederland ondervinden ernstige last van gehoorverlies, tinnitus, Ménière en andere oorklachten. Hoormij∙NVVS zorgt ervoor dat mensen met een hooraandoening goed geïnformeerd zijn, elkaar kunnen ontmoeten en hun belangen worden behartigd.

  • Gezondheid en ziektebestrijding
  • Welzijn
  • Wetenschap en onderzoek

Project details

💒 Hoormij∙NVVS

⏱️ 1 uur call

🏁 Starten binnen één maand

De call

De vraag

We hebben een webinar ''Voor het eerst naar de audicien'' ontwikkeld. Doelgroep: 500.000 slechthorenden in NL. Hoe rollen we dit uit/vinden we de doelgroep? Trekken we hen naar ons betaalde webinar?

Extra achtergrondinformatie

Hoormij.NVVS is er voor slechthorenden. Ook voor de 500.000 mensen die slecht horen maar tot 7 jaar wachten voordat ze aan het hoortoestel gaan. Die groep willen we bereiken met het webinar en zo overhalen om naar de audicien te gaan. We willen er ook inkomsten aan overhouden. Denken aan 15 euro voor deelname maar ook aan sponsoring. Grote vraag is hoe we de doelgroep vinden en kunnen overhalen om het webinar te volgen. Het gaat vaak om 50plussers die hun slechthorendheid nog ontkennen en volgens ons geen echte ''vindplaats'' hebben .

Project alert voor soortgelijke jobs

Ontvang direct de nieuwste projecten binnen jouw skills

Hoormij∙NVVS
Hoormij∙NVVS

De missie van Hoormij∙NVVS.

👩‍⚕️Gezondheid en ziektebestrijding
💒 Gevestigde organisatie
📍Houten

Slechter horen of te maken hebben met een gehoor- en evenwichtsaandoening kan een strijd zijn. Met jezelf, voor acceptatie. Met mensen in je omgeving, die niet echt door hebben wat je meemaakt. Het zegt niets over de kwaliteiten, maar door bijvoorbeeld vermoeidheid, concentratieproblemen of overprikkeling is het wel van invloed op je functioneren. Wij begrijpen dat. We willen dat iedereen met een hooraandoening, dit zijn er zowat twee miljoen in Nederland, mee kan doen in de samenleving. Daar werken we aan door de belangen van mensen met een hooraandoening te behartigen, betrouwbare informatie te geven en door mensen bij elkaar te brengen (lotgenotencontact). Wij horen deze mensen.

Lees meer