Cover Gehooraandoening

Call: Marketing strateeg

Meer dan 500.000 mensen wachten 7 jaar (!) om naar de audicien te gaan, terwijl ze steeds slechter horen. Hoe kunnen we deze groep interesseren voor onze webinar die laat zien dat de audicien niet zo'n grote stap is? Heb jij wel oren naar dit project? Schrijf je dan in!

Hoormij∙NVVS

Hoormij∙NVVS

Slechter horen of te maken hebben met een gehoor- en evenwichtsaandoening kan een strijd zijn. Met jezelf, voor acceptatie. Met mensen in je omgeving, die niet echt door hebben wat je meemaakt. Het zegt niets over de kwaliteiten, maar door bijvoorbeeld vermoeidheid, concentratieproblemen of overprikkeling is het wel van invloed op je functioneren. Wij begrijpen dat. We willen dat iedereen met een hooraandoening, dit zijn er zowat twee miljoen in Nederland, mee kan doen in de samenleving. Daar werken we aan door de belangen van mensen met een hooraandoening te behartigen, betrouwbare informatie te geven en door mensen bij elkaar te brengen (lotgenotencontact). Wij horen deze mensen.

Help Hoormij∙NVVS

Call: Marketing strateeg

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Wil Verschoor

Door Wil Verschoor

Directeur

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 13 oktober 2022

Waarom we jou nodig hebben

We hebben een webinar ''Voor het eerst naar de audicien'' ontwikkeld, met de doelgroep: 500.000 slechthorenden in NL. Hoe rollen we dit uit/vinden we de doelgroep? Hoe trekken we hen naar onze (betaalde) webinar?
Hoormij.NVVS is er voor slechthorenden. Ook voor de 500.000 mensen die slecht horen, maar tot 7 jaar wachten voordat ze aan het hoortoestel gaan. Die groep willen we bereiken met het webinar en zo overhalen om naar de audicien te gaan. We willen er ook inkomsten aan overhouden, we denken aan 15 euro voor deelname maar ook aan sponsoring. Grote vraag is hoe we de doelgroep vinden en kunnen overhalen om het webinar te volgen. Het gaat vaak om 50plussers die hun slechthorendheid nog ontkennen en volgens ons geen echte ''vindplaats'' hebben.

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🧭 Communicatie strategie
📢 Campagnes
🎯 Missie en Visie
🚏 Digital Strategy

Een marketing strateeg die ervaring heeft met het onderwerp van de call (zie hieronder).

Wil Verschoor

Help Wil de Communicatie strategie te verbeteren

Wil is jouw contactpersoon voor dit project

Help Hoormij∙NVVS

Call: Marketing strateeg

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
Hoormij∙NVVS
Hoormij∙NVVS

De missie van Hoormij∙NVVS.

👩‍⚕️Gezondheid en ziektebestrijding
💒 Gevestigde organisatie
📍Houten

Slechter horen of te maken hebben met een gehoor- en evenwichtsaandoening kan een strijd zijn. Met jezelf, voor acceptatie. Met mensen in je omgeving, die niet echt door hebben wat je meemaakt. Het zegt niets over de kwaliteiten, maar door bijvoorbeeld vermoeidheid, concentratieproblemen of overprikkeling is het wel van invloed op je functioneren. Wij begrijpen dat. We willen dat iedereen met een hooraandoening, dit zijn er zowat twee miljoen in Nederland, mee kan doen in de samenleving. Daar werken we aan door de belangen van mensen met een hooraandoening te behartigen, betrouwbare informatie te geven en door mensen bij elkaar te brengen (lotgenotencontact). Wij horen deze mensen.

Lees meer