Gouden Dagen 5

Marketing campagne advies

Organisatie in het kort

Gouden dagen

Stichting Gouden Dagen zet zich in voor (kwetsbare) ouderen in Nederland met als doel eenzaamheid tegen te gaan, door mooie contactmomenten te creëren.

Lees meer

Impact thema’s

💛 Welzijn
💛 Wetenschap en onderzoek
💛 Kunst en cultuur

Project details

⏱️

8-16 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week is helemaal aan jou. Gemiddeld werken professionals 2 tot 4 uur per week aan een project.
🗓️

Verspreid over 3-5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn o.b.v. wat jullie onderling afspreken, zodat het past bij jouw agenda. Organisaties weten dat professionals dit naast hun baan erbij doen.
🚀

We kunnen en willen direct aan de slag met dit project.

apostrophe-beginning

Met jouw hulp kunnen wij met onze campagne nog meer realiseren voor kwetsbare en eenzame ouderen, want zeg nou zelf: niemand mag alleen zijn! 💛

N Baak

N Baak

Gouden dagen

Projectomschrijving

Waarom we jou nodig hebben

Wij gaan een ludieke campagne lanceren die zorgt voor meer verbinding met de stichting en meer draagvlak creëert voor de problematiek rondom eenzaamheid onder kwetsbare ouderen. We zien een kans om onszelf beter te positioneren en onze naamsbekendheid hiermee te vergroten. Maar we missen de expertise om dit zo effectief mogelijk te doen en daarom zoeken we jouw marketingkennis om de campagne zo sterk mogelijk neer te zetten. Weet jouw advies onze campagne te laten shinen?

Hier zijn we naar op zoek

  • Strategisch overleg over marketing-gerelateerde zaken, zoals doelstellingen, activiteiten, kanalen, doelgroepen.
  • Een startplan met aanbevelingen met daarin strategische uitgangspunten voor bijvoorbeeld de positionering, doelgroep, boodschap, kanalen, etc.
  • Wij willen graag weten waar kansen liggen om een groter bereik te realiseren.

🙋‍♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?

Een strateeg of marketeer die een marketingplan kan ontwikkelen voor een nieuwe propositie/doelgroep. Benodigd: ervaring met strategische zaken als doelstellingen, positionering, doelgroep, boodschap, kanalen, etc.

🧭 Communicatie strategie
🎯 Business Strategy

Dit hebben we al in huis

  • Missie en visie.
  • Het programma en de pijlers van de propositie.
  • Intern contactpersoon die inhoudelijk betrokken is.
  • Ideeën over de doelgroep.
  • Huisstijl document (met elementen als logo, kleuren, lettertypes).

Gouden dagen
Gouden dagen

De missie van Gouden dagen .

🙂Welzijn
🌿 Groeiende fase
📍Bilthoven

Stichting Gouden Dagen zet zich in voor (kwetsbare) ouderen in Nederland met als doel eenzaamheid tegen te gaan, door mooie contactmomenten te creëren. Dit doen we door niet de focus niet te leggen op de beperkingen maar op de mogelijkheden. Omdat ouderen te maken hebben met verliezen die onomkeerbaar zijn, realiseren we in goede samenwerking met onze partners, Gouden Clubs en vrijwilligers, op structurele basis diverse activiteiten en projecten. Zodat zij zich verbonden blijven voelen met anderen en daardoor de kwaliteit van hun leven verbetert.

Lees meer

Professionals over Gouden dagen

Tom 👐 Review User Experience website

e0dc1a17-c8fe-4532-a854-f25f9a09e36c
💛
rating-stars

"De samenwerking met Gouden Dagen was erg prettig! Mensen met een passie voor de stichting en staan open voor ideeën en veranderingen. "

Tom