Strategisch advies over Marketing
Organisatie in het kort
Goede Doelen Advies biedt een vindplaats voor goede doelen die op zoek zijn naar advies, informatie of opleidingen, waarmee zij als organisatie kunnen groeien en verbeteren. Zo kunnen zij hun impact op de wereld vergroten.
Lees meerImpact thema’s
Project details
6-10 uur in totaal
Verspreid over 3-6 weken
We kunnen direct starten
Met het strategische marketing advies kunnen we de lancering van onze app in de App Store succesvol maken zodat we een groot bereik gaan krijgen en hiermee mensen met een beperking helpen!
Deny de Jong
Goede Doelen Advies
Projectomschrijving
Waarom we jou nodig hebben
We hebben een fantastische app voor mensen met een beperking waar ze met hun lichaamsbeweging muziek kunnen maken. Hoe kunnen wij er voor zorgen dat deze app de hele wereld over gaat en tegelijk dat wij de app kunnen blijven verbeteren? Heb jij kennis van marketing en sales via de App Store? Het zou te gek zijn als je met ons kan meedenken over onze mogelijkheden!
Hier zijn we naar op zoek
- Een beoordeling van onze huidige activiteiten.
- 2 tot 4 één uur strategiesessies waarin onder andere de volgende onderwerpen worden behandeld: problematiek, marketingdoelstellingen, positionering, missie & identiteit en doelgroepen.
- Een samenvatting van de onderwerpen die besproken zijn met concrete next steps voor de uitvoer, in de vorm van een startplan.
🙋♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?
Een strateeg of marketeer die ons helpt met strategische marketing thema's uitdiepen zoals doelstellingen, positionering, doelgroep, boodschap en kanalen.
- Je bent een facilitator of sparringpartner die samen met ons dieper in de wereld van strategische marketing duikt.
- We gaan graag om tafel met iemand die bekend is met zaken als doelstellingen, positionering, doelgroep en de juiste boodschap.
- Met jouw expertise kan je ons helpen de marketingstrategie naar een hoger niveau te tillen.
Dit hebben we al in huis
- Intern contactpersoon die inhoudelijk betrokken is.
- Een begrip van de doelgroepen die we willen bereiken.
- De marketing doelen/challenges die we hebben.
- Missie en visie.
De missie van Goede Doelen Advies.
In Nederland is er veel aanbod van adviseurs, opleidingen en ander capacity building voor maatschappelijke initiatieven, maar dit aanbod was tot nu toe moeilijk vindbaar en inzichtelijk en de kennis werd minimaal gedeeld tussen vermogensfondsen, gemeentes en goede doelen. Wij vinden dat deze info voor alle maatschappelijke initiatieven zichtbaar moet zijn, zodat iedere organisatie groeit en verbetert, zodat zij hun impact kunnen vergroten. Daarom is onze website het leven in geroepen. Wij zijn de kennisplek met aanbod van adviseurs, cursussen, opleidingen en verwijsplatforms, voor maatschappelijke organisaties die willen groeien.
Lees meer