cad326bb-8725-4661-9dfd-b3aa2c972aa2

Content strategie sessies

Project details

💒 Givvted

🛠️ Content

⏱️ 4-6 uur in totaal

💻 Enkel vanuit huis

Organisatie in het kort

Givvted 'empowered' jonge mensen die lijden onder sociale en prestatie druk om hun volle potentie te leven en te delen met de wereld.

  • Welzijn
  • Educatie
  • Ontwikkelingshulp

Profiel vrijwilliger

Een strateeg of content specialist, die als facilitator of sparringpartner kan helpen bepaalde (strategische) content thema's uit te diepen. Benodigd: kennis over strategische zaken als communicatieboodschap, communicatiedoelstellingen, doelgroepen etc.

Start: We kunnen en willen direct aan de slag met dit project.

Door jouw content expertise te delen, stel je mensen in staat om ook hun 'gift' te ontwikkelen, te delen en geluk te ervaren. Jouw impact zorgt daarmee voor een rimpel effect in de wereld. #Bethegift
Geschreven door Bert Hidding van Givvted

Project­omschrijving

Waarom we dit project starten?

Givvted gaat in mei officieel live!:) We beseffen dat het helder delen van onze missie en ons aanbod van grote invloed is op de impact die we maken. We zoeken een creatieve content expert die ons helpt om de juiste content kaders en strategie neer te zetten, voor zowel onze website als onze sociale media kanalen.

Wat hebben we nodig?

  • 2 tot 4 één uur strategiesessies waarin we een aantal onderwerpen kunnen bespreken als: communicatieboodschap, communicatiedoelstellingen, doelgroepen, content-tactieken.
  • Een geschreven samenvatting van de onderwerpen die besproken zijn.
  • Een startplan met adviezen en concrete next steps voor de uitvoer van deze strategie.

Wat hebben we al?

  • Een personeelslid die verantwoordelijk is voor het project.
  • Een idee van de boodschap die we willen overbrengen.
  • Huidige missie, visie, waarden en communicatie uitingen.
  • Een idee van de doelgroepen die we willen bereiken.
Givvted
Givvted
Goeman Borgesiuslaan 77
3515 ET Utrecht
Givvted
Bert Hidding
Bert Hidding

Wie ga jij helpen?

Wat doen ze

Door toenemende sociale en prestatie druk, zijn jonge mensen ongelukkig en missen de kans hun potentie te delen met de wereld.
Als ieder mens zijn volle potentie leeft, voegen we de meeste waarde toe.
Givvted zet in op 2 problemen:
1. Veel mensen kennen hun volle potentie niet of durven dit niet te leven
2. Veel mensen hebben door (sociale) armoede minder kans om hun volle potentie te leven

Waar ze trots op zijn

  • Door Corona is de urgentie op sociale en prestatie druk sterk toegenomen, zo ook de potentiele waarde van Givvted
  • Mijn ervaringen als topsporter, stichtingoprichter op Curacao, inkoopmanager en teamleider allemaal samen komen
  • Givvted zich in een korte tijd heeft weten te ontwikkelen, dankzij zeer betrokken en gemotiveerde vrijwilligers
  • Mijn jongste dochter de eerste Givvted fan is, met als voorwaarde dat we een chocolademelkmachine op kantoor krijgen