1579f6e6-b38b-4e93-b543-966720fad4b5

Adviesrapport: Website User Experience

Organisatie in het kort

#GivingTuesday

De wereldwijde #GivingTuesday beweging draagt bij aan alle 17 Sustainable Development Goals via haar deelnemers.

Lees meer

Impact thema’s

💛 Diversiteit en inclusiviteit
💛 Welzijn

Project details

⏱️

6-12 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.
🗓️

Verspreid over 3-4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.
🚀

We plannen, na de match, binnen een maand de eerste afspraak in.

apostrophe-beginning

Help via jouw UX kennis de #GivingTuesday beweging de volgende stap te zetten!

Jordan van Bergen

Jordan van Bergen

#GivingTuesday

Projectomschrijving

Waarom we jou nodig hebben

Conversie van bezoeker website naar deelnemer + daadwerkelijk #GivingTuesday initiatief aanmelden is het doel van de website.

Hier zijn we naar op zoek

  • Het in kaart brengen van knelpunten binnen onze User Experience.
  • Een advies met praktische verbeterpunten waarmee wij het digitale product naar een hoger niveau kunnen tillen. Bijvoorbeeld met voorbeelden van best practices of een actielijst (het liefst in volgorde van urgentie).
  • Een adviesdocument waarin het bovenstaande samenkomt, wat wij intern kunnen gebruiken als leidraad.
  • De website zo ingeregeld krijgen dat onze doelen, meer deelnemers en daadwerkelijke #GivingTuesday initiatieven gerealiseerd worden door middel van UX.

🙋‍♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?

Een User Experience Designer die onze website kan evalueren op het gebied van gebruiksvriendelijkheid, in de vorm van een expert review. Benodigd: ervaring met het verbeteren van digitale producten zoals websites, apps of platformen.

  • Jij hebt een scherp oog voor UX design en spot de verbeterpunten.
  • Jij deelt graag jouw kennis en aanbevelingen in een audit voor een soepele gebruikerservaring.
  • Ervaring met het verbeteren van websites, apps of platformen is een must!
👩‍💻 UX

Dit hebben we al in huis

  • Doelgroepomschrijving
  • De belangrijkste doelen die wij gebruikers willen laten volbrengen met het digitale product.
  • Copywriter is nu met de teksten bezig. We verwachten dat alle inspirerende teksten, doelgroepen en call2action zaken gereed zijn waarde UX bij aan moet sluiten.

Waarom is dit project belangrijk?

Bezoekers van de website moeten geraakt worden door datgene wat de beweging nastreeft en moeten dus geconverteerd worden naar actieve deelnemers die een #GivingTuesday initiatief starten.

#GivingTuesday
#GivingTuesday

De missie van #GivingTuesday.

🌈Diversiteit en inclusiviteit
💒 Gevestigde organisatie
📍Heel Nederland

#GivingTuesday is de wereldwijde actiedag om goed te doen. Het wordt gevierd op de eerste dinsdag na Black Friday en Cyber Monday. Het is onze overtuiging dat iedereen goed wil doen en daarnaast vrijgevig is. Het is een wereldwijde beweging die zich inzet voor een mooiere en betere wereld. Wij geloven dat technologie ingezet kan worden om ervoor te zorgen dat vrijgevigheid ‘viral’ gaat.

Lees meer

Professionals over #GivingTuesday

Jerina 👐 Adviesrapport: Website User Experience

2a68325a-3c93-4c5f-be7b-0ced50b45d2d
💛
rating-stars

"Het was een fijne samenwerking met de mensen van #GivingTuesday"

Jerina