2a72a92d-acbd-404f-a58e-897dbd73c848

Strategische sessies: Partnerships opzetten

Organisatie in het kort

Girls Forward

We werken samen met meiden tussen de 14 tot 21 jaar aan zelfredzaamheid, zelfvertrouwen, netwerkuitbreiding, en talentontwikkeling met thema's als: health, identity, grenzen, performance & future. Because girls matter!

Lees meer

Impact thema’s

💛 Educatie
💛 Welzijn
💛 Sport en recreatie

Project details

⏱️

6-10 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week is helemaal aan jou. Gemiddeld werken professionals 2 tot 4 uur per week aan een project.
🗓️

Verspreid over 3-6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn o.b.v. wat jullie onderling afspreken, zodat het past bij jouw agenda. Organisaties weten dat professionals dit naast hun baan erbij doen.
🚀

We kunnen en willen direct aan de slag met dit project.

apostrophe-beginning

Met het opzetten van partnerships, kunnen we de continuïteit waarborgen van onze programma's voor female empowerment!

Lieve van Kessel

Lieve van Kessel

Girls Forward

Projectomschrijving

Waarom we jou nodig hebben

We willen graag met jou kijken naar lange termijn financiering vanuit partnership om zo continuïteiten voor de meiden te creëren voor het doorgaan van onze programma's. Wat zijn onze mogelijkheden hierin en hoe vliegen we dit aan? Kunnen we samen kijken hoe we partnerships kunnen opzetten met de corporate wereld?

Hier zijn we naar op zoek

  • 2 tot 4 één-uur strategiesessies waarin we een aantal onderwerpen kunnen bespreken als: doelstellingen, doelgroepen, boodschap, marketing/promotie plan, funnel, advies voor ondersteunende materialen.
  • Een geschreven samenvatting van de onderwerpen die besproken zijn.
  • Een startplan met adviezen en concrete next steps.

🙋‍♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?

Een strateeg of business developer, die als facilitator of sparringpartner kan helpen bepaalde (strategische) zakelijke propositie thema’s uit te diepen. Benodigd: ervaring met strategische zaken als doelstellingen, positionering, doelgroep, boodschap, kanalen, etc.

🧾 Sales
🎯 Business Strategy

Dit hebben we al in huis

  • Intern contactpersoon die inhoudelijk betrokken is en dit project prioriteit en draagvlak geeft.
  • Interne organisatie informatie die je beschikbaar kan stellen aan de professional (denk aan financiën, programma informatie, operatie en marketing activiteiten).
  • De doelen/challenges die we hebben.
  • Kansen in de markt, die we zelf zien.
  • Missie en visie.

Girls Forward
Girls Forward

De missie van Girls Forward.

📚Educatie
🌿 Groeiende fase
📍Zaandam

We engage, educate and empower Girls. Because Girls Matter! Wij focussen ons op preventief meidenwerk in de leeftijdscategorie van 14 tot 21 jaar. Het doel is om de meiden te ondersteunen en te stimuleren bij hun ontwikkeling. Hier ligt de focus op het vergroten van de zelfredzaamheid en uitbreiden van het netwerk van de meiden en het ontwikkelen van talent. Dit doen we door middel van empowerment sessies, individuele coaching en events.

Lees meer