Roy 👐 Social Media strategie sessies

"David is erg fijn om mee samen te werken. Hij is duidelijk, snel in reactie, en denkt goed mee. Erg fijn om een klus voor Frank About Tea te doen!"
Roy
Ben jij ook zo gek van thee en kun je heerlijk, geurende en smaakvolle teksten over onze thee producten in onze online shop schrijven? Dan ben jij de ervaren professional die we zoeken, laten we een digitaal kopje thee drinken!
Frank about tea
Na ons avontuur op de motor in Oost-Afrika waar wij in gesprek gingen met de makers achter ons dagelijkse kopje thee, ontdekten wij dat ze schrikbarend weinig verdienden, dit moest anders! Wij besloten het radicaal anders te doen, door direct bij de makers van onze thee in te kopen. Nu, 4 jaar later, zijn we hard op weg om elke dag meer impact te creëren met elk verkocht kopje thee!
Uren
2 tot 5 uur in totaal
Periode
In 3 tot 4 weken
Elke kop thee die wij extra verkopen helpt een theeboer met een leefbaar loon. Daarbovenop investeren we 2% van onze omzet in farmer field schools. Meer happy farmers! :)
Door David Kellerman
⏱️ Geplaatst op 06 januari 2021
We willen mensen meenemen in ons merk, waarbij we al onze boeren als partners behandelen en minimaal een leefbaar loon ontvangen. Op Engels vlak hebben we redelijk sterke copy, maar de vertaling naar Nederlands falls short :). We zijn daarom op zoek naar een scherpe pen die ons kan helpen met de copy over onze theeproducten.
Een ervaren copywriter die goed geschreven en aansprekende teksten over onze thee producten kan schrijven in onze online shop. Benodigd: ervaring met het schrijven voor merken en als pre in de foodsector.
Help David de Copywriting te verbeteren
David is jouw contactpersoon voor dit project
Uren
2 tot 5 uur in totaal
Periode
In 3 tot 4 weken
Na ons avontuur op de motor in Oost-Afrika waar wij in gesprek gingen met de makers achter ons dagelijkse kopje thee, ontdekten wij dat ze schrikbarend weinig verdienden, dit moest anders! Wij besloten het radicaal anders te doen, door direct bij de makers van onze thee in te kopen. Nu, 4 jaar later, zijn we hard op weg om elke dag meer impact te creëren met elk verkocht kopje thee!
Lees meer