B2B Customer Journey

Organisatie in het kort

Frank about tea

Thee direct vanuit de plantage in je brievenbus. Wij betalen de boer een leefbaar loon en investeren 2% van de omzet in farmer field schools.

Lees meer

Impact thema’s

💛 Innovatie
💛 Duurzaamheid, natuur en milieu
💛 Armoede

Project details

⏱️

6-12 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.
🗓️

Verspreid over 3-4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.
🚀

We kunnen en willen direct aan de slag met dit project.

Projectomschrijving

Waarom we jou nodig hebben

B2B customer journey voor Walter Loog

Hier zijn we naar op zoek

  • Knelpunten binnen onze User Experience, helder in kaart gebracht.
  • Een advies met praktische verbeterpunten waarmee wij het digitale product naar een hoger niveau kunnen tillen (bijvoorbeeld met voorbeelden van best practices of een actielijst in volgorde van urgentie).
  • Een adviesdocument waarin het bovenstaande samenkomt, wat wij intern kunnen gebruiken als leidraad.

🙋‍♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?

Een User Experience Designer die onze website kan evalueren op het gebied van gebruiksvriendelijkheid, in de vorm van een expert review. Benodigd: ervaring met het verbeteren van digitale producten zoals websites, apps of platformen.

  • Jij hebt een scherp oog voor UX design en spot de verbeterpunten.
  • Jij deelt graag jouw kennis en aanbevelingen in een audit voor een soepele gebruikerservaring.
  • Ervaring met het verbeteren van websites, apps of platformen is een must!
👩‍💻 UX

Dit hebben we al in huis

  • Doelgroepomschrijving.
  • De belangrijkste doelen die wij gebruikers willen laten volbrengen met het digitale product.

De missie van Frank about tea.

💡Innovatie
🌱 Start-up fase
📍Haarlem

Na ons avontuur op de motor in Oost-Afrika waar wij in gesprek gingen met de makers achter ons dagelijkse kopje thee, ontdekten wij dat ze schrikbarend weinig verdienden, dit moest anders! Wij besloten het radicaal anders te doen, door direct bij de makers van onze thee in te kopen. Nu, 4 jaar later, zijn we hard op weg om elke dag meer impact te creëren met elk verkocht kopje thee!

Lees meer

Professionals over Frank about tea

Roy 👐 Social Media strategie sessies

💛
rating-stars

"David is erg fijn om mee samen te werken. Hij is duidelijk, snel in reactie, en denkt goed mee. Erg fijn om een klus voor Frank About Tea te doen!"

Roy

Melissa 👐 User Experience Coach

551ed88e-7c9f-4ab2-84fb-c1ab5c56ceeb
💛
rating-stars

"Achter deze mooie en eerlijke thee producten, zitten ondernemers die weten waar ze het over hebben. Soms wil je als ondernemer het liefste alles zelf doen, maar mis je net die extra kennis om het af te maken, heb je af en toe een zetje in de juiste richting nodig of zoek je hulp bij de puntjes op de i zetten. Soms zijn een paar stappen terug noodzakelijk om verder vooruit te kunnen. Dat maakte deze samenwerking zo fijn, ik heb een aanzet kunnen doen voor de structuur van de nieuwe website en ik heb mijn kennis en advies kunnen overdragen aan David. Ik merkte dan ook dat hij hier zelf ook gelijk mee aan de slag ging, waardoor het echt een samenwerking was. Het was een fijne en inspirerende samenwerking en een mooi doel om aan bij te kunnen dragen. Ik blijf Frank About Tea zeker volgen en ik kijk er naar uit om de resultaten te zien."

Melissa

Walter 👐 B2B Customer Journey

6c47049c-4f2f-457c-a87b-adeb61112526
💛
rating-stars

"Erg leuk, jong en energiek bedrijf met dito medewerkers. Prettig in de samenwerking om bedrijfsprocessen te optimaliseren en nieuwe markten te verkennen."

Walter