Marike 👐 Korte animatie
"Duidelijke, heldere en enthousiaste samenwerking. Was leuk en ik was blij met het resultaat."
Marike
Duur: 2 tot 3 maanden, 2-4 uur p/week
We kunnen direct starten
Weet jij eigenlijk wat er in jouw favoriete snack zit? Jij kunt laten zien hoe transparant voedsel nu echt is! Zo kunnen we meer mensen kennis laten maken met foodwatch en meer druk zetten op de politiek & voedingsindustrie.
Liz Kunst
Foodwatch
We willen dat bedrijven hun klanten open en eerlijk voorlichten over de voedselproducten die ze verkopen. En we willen dat de overheid hiervoor de voorwaarden schept via wet- en regelgeving. Alleen dan kunnen consumenten zelf kiezen wat ze eten. Er is zoveel te vertellen, want in de wereld van voedsel is het nog steeds niet altijd pluis. Maar, wij hebben vaak niet de tijd om alle content te maken die we willen. Ondersteuning in de uitvoering hierin zou ons heel erg helpen!
Onze ervaring met soortgelijke projecten: Ik ben er bekend mee of heb er eerdere ervaring mee
Een Social Media specialist die ons kan ondersteunen in het beheren van onze social media kanalen. Benodigd: ervaring met het creëren en plaatsen van posts.
Foodwatch is een kritische maatschappelijke organisatie zonder winstoogmerk, die vecht voor jouw recht op eerlijk, veilig en gezond eten. Wij geven consumenten een stem en zetten ons in voor transparantie en voor het recht op voedsel dat noch mens, noch milieu schaadt. Als dé onafhankelijke voedselwaakhond, stellen wij misstanden aan de kaak en leggen wij de vinger op de zere plekken van onze voedselvoorziening. Wij voeren campagnes tegen schadelijke pesticiden, misleidende etiketten, voor een onafhankelijke wetenschap en voor eerlijke handel. Ons einddoel is om ervoor te zorgen dat de politiek haar verantwoordelijkheid neemt in de borging van consumentenrechten, de volksgezondheid, en het mensenrecht op adequaat voedsel.
Lees meer