Marike 👐 Korte animatie
"Duidelijke, heldere en enthousiaste samenwerking. Was leuk en ik was blij met het resultaat."
Marike
3-6 uur in totaal
We kunnen en willen direct aan de slag met dit project.
Door ons weten mensen wat ze eten. Met jouw creativiteit weten mensen ons te herkennen waardoor we
Nicole van Gemert
Foodwatch
- Foodwatch-identiteit (missie, visie, waarden, pains gains, huidige doelgroep, ...) is uitgewerkt. - Surveys bij eigen doelgroep + bredere populatie uitgevoerd en geanalyseerd. - Jaarplan campagnes 2022 is uitgewerkt. - Online strategie wordt momenteel uitgewerkt. )
Een creatieve geest die divergerend mee kan meedenken en voor frisse en nieuwe invalshoeken kan zorgen. Benodigd: ervaring met het faciliteren en/of doen van creatieve brainstorms, daarnaast bekend met technieken die geschikt zijn voor ideeën creatie.
Foodwatch is een kritische maatschappelijke organisatie zonder winstoogmerk, die vecht voor jouw recht op eerlijk, veilig en gezond eten. Wij geven consumenten een stem en zetten ons in voor transparantie en voor het recht op voedsel dat noch mens, noch milieu schaadt. Als dé onafhankelijke voedselwaakhond, stellen wij misstanden aan de kaak en leggen wij de vinger op de zere plekken van onze voedselvoorziening. Wij voeren campagnes tegen schadelijke pesticiden, misleidende etiketten, voor een onafhankelijke wetenschap en voor eerlijke handel. Ons einddoel is om ervoor te zorgen dat de politiek haar verantwoordelijkheid neemt in de borging van consumentenrechten, de volksgezondheid, en het mensenrecht op adequaat voedsel.
Lees meer