Professional 👐 Missie, visie en waarden
"Het was prettig samenwerken met fondsen.org, ze weten heel goed waar ze naartoe willen groeien waardoor er snel duidelijkheid was over wat de visie, missie en de strategie. "
Professional
Goede doelen krijgen moeilijk toegang tot betaaldiensten voor hun fondsenwerving. Wij bieden daarom een gespecialistische betaaldienst.
Lees meer5-8 uur in totaal
Verspreid over 2-5 weken
We kunnen direct starten
Met jouw expertise kunnen we onze betaaldienst direct goed in de markt zetten, zodat ALLE goede doelen toegang hebben tot een online betaaldienst waarmee ze hun doelstelling kunnen realiseren.
Martijn Wilbrink
Fondsen.org
Fondsenwerving en online betalingen zijn nauw met elkaar verweven. Wij zijn daarom Better World Payments gestart. Deze betaaldienst hebben we opgezet vanuit een collectiviteitsgedachte om samen te innoveren op het gebied van online fondsenwerving en de kosten per transactie voor alle goede doelen zo laag mogelijk te krijgen. Wij hebben zelf te weinig afstand tot onze betaaldienst om de missie en visie goed te beschrijven op een manier dat deze ook begrijpelijk / aantrekkelijk is voor onze doelgroep. Met onze betaaldienst nemen we het op tegen de gevestigde orde, dus we moeten deze direct goed positioneren.
Onze ervaring met soortgelijke projecten: Ik ben er bekend mee of heb er eerdere ervaring mee
Een merkstrateeg die kan helpen met het (her)formuleren van onze missie, visie en waarden. Benodigd: Sterk in taal en kan krachtig dergelijke zaken formuleren. Heeft ervaring met merkdenken, communicatie en/of strategie.
Fondsen.org democratiseered online fondsenwering, zodat kleinere goede doelen vergelijkbare kansen krijgen als de top 25 goede doelen. Toegang tot online betaaldienstverlening is voor kleinere goede doelen steeds lastiger geworden. Het is onze missie ervoor te zorgen dat alle goede doelen online fondsen kunnnen werver en het geld op de plek kunnen krijgen waar de hulp nodig is.
Lees meer