Niki 👐 SEO Audit

"Het was een prettige samenwerking met Follow a Muse. Ik ontving snel de benodigde input om aan de slag te gaan en tijdens de meetings stelden Berlinda en Klazien goede vragen."
Niki
Wij maken het mogelijk dat leerkrachten gratis onze culturele educatieve apps kunnen gebruiken in hun klaslokaal. Lijkt het jou leuk om alle laatste nieuwtjes uit de culturele sector te verzamelen en hier een mooie tekst over te schrijven om leerkrachten te inspireren?
Follow a Muse
Kinderen hebben hun leven lang profijt van het leren van cultuur: het bevordert eigen identiteit en historisch besef, stimuleert creativiteit en de onderzoekende houding. Uitgeverij Follow a Muse wil alle kinderen in Nederland op de allermooiste en creatiefste manier laten kennismaken met kunst en cultuur. Daarom maken we digibord-apps met top culturele instellingen. Wij helpen leerkrachten aan prachtig, verantwoord gratis lesmateriaal dat flexibel inzetbaar is, zodat zij zelf cultuuronderwijs kunnen geven, ook op plekken waar geen groot cultureel aanbod is.
Uren
8 tot 14 uur in totaal
Periode
In 3 tot 8 weken
Help Berlinda & Klazien van Follow a Muse
Berlinda & Klazien is jouw contactpersoon voor dit project
Een copywriter of communicatie-specialist die ons voor een bepaalde periode kan ondersteunen met verschillende teksten voor onze communicatie-activiteiten. Benodigd: ervaring met het schrijven van teksten voor bijvoorbeeld campagnes.
Door Berlinda & Klazien Follow A Muse
Directeur
⏱️ Geplaatst op 01 december 2022
Uren
8 tot 14 uur in totaal
Periode
In 3 tot 8 weken
Kinderen hebben hun leven lang profijt van het leren van cultuur: het bevordert eigen identiteit en historisch besef, stimuleert creativiteit en de onderzoekende houding. Uitgeverij Follow a Muse wil alle kinderen in Nederland op de allermooiste en creatiefste manier laten kennismaken met kunst en cultuur. Daarom maken we digibord-apps met top culturele instellingen. Wij helpen leerkrachten aan prachtig, verantwoord gratis lesmateriaal dat flexibel inzetbaar is, zodat zij zelf cultuuronderwijs kunnen geven, ook op plekken waar geen groot cultureel aanbod is.