904d8a01-2e18-45ed-883d-f65094d467d8

Sparringpartner: Customer Journey

We willen heel graag weten hoe we onze customer journey beter kunnen inrichten, zodat we op de juiste momenten bezoekers weten te raken. We zouden graag meer willen weten over dit vakgebied. Zo kunnen we ons nog beter inzetten voor een gezonde zorg en welzijn arbeidsmarkt! 🍎

Flever

Flever

Flever is dé strategische uitvoeringsorganisatie van de provincie, de arbeidsmarktorganisatie voor organisaties en onderwijs en de ontwikkelingspartner van gemeenten. Daarnaast voeren we onafhankelijke cliëntondersteuning uit in de regio. Zo versterken we ontwikkelingen in de sector vanuit het gecombineerde perspectief van organisaties, overheden en inwoners. Het uiteindelijke doel van Flever is om een betaalbare, goede en toegankelijke Flevolandse sector zorg en welzijn dichterbij te brengen. We zijn actief op drie thema's: versterken inwoners, positieve gezondheid en arbeidsmarkt en onderwijs.

Help Flever

Sparringpartner: Customer Journey

Uren

1 tot 4 uur in totaal

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Kennis over de customer journey zorgt ervoor dat we de juiste snaar raken op het juiste moment. Hiermee kunnen we het personeelstekort in zorg&welzijn in Flevoland oplossen

Dieuwertje van den Berg

Door Dieuwertje van den Berg

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 10 maart 2021

Waarom we jou nodig hebben

Wij wiIlen een aantal customer journeys in beeld brengen om inzicht te krijgen welke stappen worden doorlopen. Daarmee willen we achterhalen waar onze dienstverlening de klant kan ondersteunen. Ik weet ongeveer wat een customer journey is, alleen ontbreekt het mij (en daarmee de organisatie) aan kennis welke stappen we daarin moeten nemen. Ga jij mij deze kennis vergaren?

Wat ga je doen?

  • Advies over het verbeteren van knelpunten binnen onze Customer Journey.
  • Advies over het in kaart brengen van de customer journeys van werkgevers obv persona's of obv proces.
  • Wat zijn handige toolkits, templates en/of methodieken om zelf met een Customer Journey Map aan de slag te gaan?

Wat we al hebben

  • Ik zou het fijn vinden om achteraf nog 30 minuten 1-op-1 te zitten voor eventuele vragen of opstarthulp.

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

👩‍💻 UX
💭 Design thinking

Een UX specialist met ervaring binnen het betreffende vakgebied. Instaat zijn of haar kennis over te brengen in een sparringsessie.

Dieuwertje van den Berg

Help Dieuwertje de UX te verbeteren

Dieuwertje is jouw contactpersoon voor dit project

Help Flever

Sparringpartner: Customer Journey

Uren

1 tot 4 uur in totaal

Hoe het werkt?

Klik hier
Flever
Flever

De missie van Flever.

👩‍⚕️Gezondheid en ziektebestrijding
🌿 Groeiende fase
📍Lelystad

Flever is dé strategische uitvoeringsorganisatie van de provincie, de arbeidsmarktorganisatie voor organisaties en onderwijs en de ontwikkelingspartner van gemeenten. Daarnaast voeren we onafhankelijke cliëntondersteuning uit in de regio. Zo versterken we ontwikkelingen in de sector vanuit het gecombineerde perspectief van organisaties, overheden en inwoners. Het uiteindelijke doel van Flever is om een betaalbare, goede en toegankelijke Flevolandse sector zorg en welzijn dichterbij te brengen. We zijn actief op drie thema's: versterken inwoners, positieve gezondheid en arbeidsmarkt en onderwijs.

Lees meer

Professionals over Flever

Remco 👐 Creatief campagne concept

💛
rating-stars

"Marcel was een leuke en openminded sparringpartner. "

Remco