f671ee7c-82ca-4f3d-88a9-36c576068898

Creatief campagne concept

Organisatie in het kort

Flever

We dragen bij een bekendheid van positieve gezondheid in Flevoland en zorgen voor een goede arbeidsmarkt op het gebied van gezondheid en welzijn in Flevoland.

Lees meer

Impact thema’s

💛 Gezondheid en ziektebestrijding
💛 Diversiteit en inclusiviteit
💛 Welzijn

Project details

⏱️

8-16 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week is helemaal aan jou. Gemiddeld werken professionals 2 tot 4 uur per week aan een project.
🗓️

Verspreid over 2-4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn o.b.v. wat jullie onderling afspreken, zodat het past bij jouw agenda. Organisaties weten dat professionals dit naast hun baan erbij doen.
🚀

Wanneer de professional aangeeft te kunnen starten (binnen 2 maanden).

apostrophe-beginning

Met jouw expertise hopen we mensen te enthousiasmeren en nieuwsgierig te maken naar het merk van WEL! #samengezonder

Marcel van der Zee

Marcel van der Zee

Flever

Projectomschrijving

Waarom we jou nodig hebben

Iedereen gezond en gelukkig, ongeacht wie je bent en wat je kunt… wie wil dat niet? Gezondheid is veel meer dan (niet) ziek zijn en beter worden. Het gaat over wat je leven betekenis geeft. WEL maakt het mogelijk om kennis te delen over gezondheid. We zouden graag op een creatieve manier het beeldmerk van WEL in Flevoland meer bekendheid willen geven. Het liefst op een originele manier, we hebben wel wat ideetjes maar hebben iemand nodig die dit naar een volgend plan kan brengen. Zo kunnen we de beweging rondom positieve gezondheid verder blijven ontwikkelen!

Hier zijn we naar op zoek

  • Een creatief concept dat past bij ons merk en budget.
  • Een concept document dat het campagne concept bevat (met elementen als boodschap, tagline en middelen inzet, concept mock-ups etc).

🙋‍♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?

Een creatieve concepter/copywriter, die een campagne communicatieconcept kan bedenken en deze tot visuele mock-ups kan uitwerken in een concept document.

  • Jij bent een creatieve geest met een passie voor schrijven en conceptueel denken.
  • Ervaring met het inzetten van jouw schrijf- en conceptuele vaardigheden voor het uitwerken van een nieuwe campagne.
  • Het is prettig als je een start kan maken met de visuele uitwerking in de vorm van mock-ups of schetsen.
🌕 Creative Concepting
✍️ Copywriting
📢 Campagnes

Dit hebben we al in huis

  • Doel van de campagne.
  • Huisstijl document (met elementen als logo, kleuren en lettertypes).
  • Doelgroepomschrijving voor de campagne.
  • We kunnen zelf of met partners ook wel een groot aantal middelen zelf creëren.

Flever
Flever

De missie van Flever.

👩‍⚕️Gezondheid en ziektebestrijding
🌿 Groeiende fase
📍Lelystad

Flever is dé strategische uitvoeringsorganisatie van de provincie, de arbeidsmarktorganisatie voor organisaties en onderwijs en de ontwikkelingspartner van gemeenten. Daarnaast voeren we onafhankelijke cliëntondersteuning uit in de regio. Zo versterken we ontwikkelingen in de sector vanuit het gecombineerde perspectief van organisaties, overheden en inwoners. Het uiteindelijke doel van Flever is om een betaalbare, goede en toegankelijke Flevolandse sector zorg en welzijn dichterbij te brengen. We zijn actief op drie thema's: versterken inwoners, positieve gezondheid en arbeidsmarkt en onderwijs.

Lees meer

Professionals over Flever

Remco 👐 Creatief campagne concept

67babdec-fb42-4180-8d22-7ff12f6b5346
💛
rating-stars

"Marcel was een leuke en openminded sparringpartner. "

Remco