Zac Durant 6Hzpu9hyfg Unsplash

Advies over PR plan

Organisatie in het kort

Emancipator

Door het doorbreken van mannelijkheidsnormen dragen wij bij aan sociale veiligheid, mentaal welzijn en natuurlijk gendergelijkheid.

Lees meer

Impact thema’s

💛 Mensenrechten
💛 Diversiteit en inclusiviteit
💛 Wetenschap en onderzoek

Project details

⏱️

4-8 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week is helemaal aan jou. Gemiddeld werken professionals 2 tot 4 uur per week aan een project.
🗓️

Verspreid over 2-4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn o.b.v. wat jullie onderling afspreken, zodat het past bij jouw agenda. Organisaties weten dat professionals dit naast hun baan erbij doen.
🚀

We kunnen direct starten

apostrophe-beginning

Met jouw expertise kunnen wij een historisch moment in de Nederlandse emancipatiegeschiedenis optimaal gebruiken om ons verhaal te vertellen aan eenieder en onze missie in stroomversnelling brengen.

Joost Mallo

Joost Mallo

Emancipator

Projectomschrijving

Waarom we jou nodig hebben

Wij staan in de startblokken van onze PR-werkzaamheden en hebben in september een belangrijk moment waar wij graag zoveel mogelijk media-aandacht voor willen opwekken. Wij zouden graag meer inzicht krijgen in hoe wij als organisatie onze PR goed zouden kunnen inrichten en wat in PR quickwins zijn. We hopen daarom op jouw expertise!

Hier zijn we naar op zoek

  • Een beoordeling van onze huidige activiteiten.
  • 1 tot 3 één-uur strategiesessies waarin we een aantal onderwerpen kunnen bespreken als: doelgroep & media, PR middelen en -kalender, content ect.
  • Een samenvatting van de onderwerpen die besproken zijn met concrete next steps voor de uitvoer, in de vorm van een startplan.

🙋‍♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?

Een MarCom of PR specialist, die kan meedenken over bepaalde strategische PR thema's zoals doelgroep en media. Benodigd: ervaring met zaken als doelgroep & media, PR content, PR kalender en persbericht.

🗞 PR
🧭 Communicatie strategie

Dit hebben we al in huis

  • Een idee van het onderwerp of verhaal dat wij willen verspreiden in de media:
  • Wij hebben expertise in huis rondom onze thematiek en begrijpen de complexiteit hiervan.
  • Wij hebben een verhaal waar iedereen profijt van kan hebben en waar wij echt impact mee maken op het leven van een ieder.
  • Missie en visie.
  • De doelgroepen die we willen bereiken.

Emancipator
Emancipator

De missie van Emancipator.

🕊Mensenrechten
🌿 Groeiende fase
📍Amsterdam

Emancipator streeft naar sociale rechtvaardigheid: een duurzame wereld waarin iedereen zich in veiligheid, vrijheid en gelijkwaardigheid kan ontplooien en ontwikkelen. Daarvoor is zowel mannen- als vrouwenemancipatie nodig. Met ons werk stimuleren wij zorgzame mannelijkheid en voorkomen wij gewelddadige mannelijkheid; dat is niet alleen goed voor niet-mannen, maar ook voor mannen zelf.

Lees meer

Professionals over Emancipator

Sjanne 👐 Social Media post templates

5bdcf918-eefc-4856-a1f9-2a42b093a81f
💛
rating-stars

"De klus voor Emancipator was ontzettend tof en inspirerend. Daarnaast heb ik in mijn gesprekken met Joost ook veel geleerd over mannenemancipatie en hoop ik betrokken te blijven bij Emancipator. Bedankt voor deze klus Joost, kan niet wachten om het live te zien gaan!"

Sjanne