d380b746-1f21-4c30-8373-9e655233aaa3

Logo & Huisstijl

Organisatie in het kort

Dutch Institute for Vulnerability Disclosure

Wij helpen alle organisaties online veiliger te worden, ongevraagd en ongeacht wie dat zijn. DIVD is het Rode Kruis van het internet.

Lees meer

Impact thema’s

💛 Slachtofferhulp

Project details

⏱️

20-40 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.
🗓️

Verspreid over 3-7 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.
🚀

We kunnen direct starten

apostrophe-beginning

Door jouw skills kunnen wij een sterke en herkenbare identiteit creëren, zodat mensen weten dat wij het internet een veilige plek maken!

Lucinda Sterk

Lucinda Sterk

Dutch Institute for Vulnerability Disclosure

Projectomschrijving

Waarom we jou nodig hebben

We zijn op zich blij met ons logo en de huiskleuren zwart met geel. Er ontbreekt echter eenheid in het geheel omdat verschillende vrijwilligers verschillende uitingen hebben gemaakt. Ook onze zusterorganisatie heeft een variatie van het logo nodig. Kortom: genoeg werk aan de winkel en daar hebben we jouw hulp bij nodig. Help jij ons onze identiteit vorm te geven?

Hier zijn we naar op zoek

  • Een logo dat in lijn ligt met onze merkidentiteit, kant-en-klaar opgeleverd zodat we het direct kunnen inzetten.
  • Huisstijl document (met daarin elementen als logo, kleurgebruik, lettertypes, etc) voor intern gebruik en samenwerkingen met externe partijen.
  • We hebben zusterorganisaties die een variatie nodig hebben van ons logo en onze huisstijl.
  • Aansluitende huisstijl-materialen: visitekaartje, envelop, briefpapier en omslagfoto voor social media.

🙋‍♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?

Een grafisch designer die een logo en huisstijl kan ontwerpen die goed aansluiten bij de missie, visie en waarden van een organisatie. Pre: een portfolio met soortgelijke projecten (logo’s en huisstijlen).

  • Je bent creatieve geest met de nodige kennis van design.
  • Jij snapt branding en wordt enthousiast om een cruciale rol te spelen in het versterken van ons merk.
  • Het tonen van een portfolio met vergelijkbare projecten, zoals logo's en huisstijlen, is een grote plus.
🎨 Grafisch Design
🎨 Logo & Huisstijl

Dit hebben we al in huis

  • Missie en visie.
  • Voorbeelden van logo’s en huisstijlen die we mooi vinden.
  • Oude huisstijl (logo, kleuren, lettertypes).
  • Doelgroepomschrijving.

Dutch Institute for Vulnerability Disclosure
Dutch Institute for Vulnerability Disclosure

De missie van Dutch Institute for Vulnerability Disclosure.

🌏Slachtofferhulp
🌳 Impact scale-up fase
📍Den Haag

We aim to make the digital world safer by reporting vulnerabilities we find in digital systems to the people who can fix them. We have a global reach, but do it Dutch style: open, honest, collaborative and for free.

Lees meer