cc9e8c39-d7cf-45c2-90b9-12a788c61edf

Teksten marketing materials

We hebben een zorgkaart waar alle daklozenopvang betrokken professionals en organisaties makkelijk te vinden zijn. Voor deze zorgkaart willen wij een begeleidende uitleg brief. Heb de copywriting skills in huis om deze te schrijven?✍️

Doctors for Homeless Foundation

Doctors for Homeless Foundation

Wij organiseren adequate daklozenopvang in de 43 kerngemeenten in Nederland, verspreiden kennis over dakloosheid en gezondheid, en brengen daklozen onder de aandacht bij scholen en universiteiten.

Help Doctors for Homeless Foundation

Teksten marketing materials

Uren

2 tot 5 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Met de begeleidende uitleg van onze zorgkaart, weten mensen goed alle hulpinstanties te vinden, waardoor daklozen beter geholpen kunnen worden.

Rolf de Witt Huberts

Door Rolf de Witt Huberts

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 04 maart 2022

Waarom we jou nodig hebben

We hebben een uitgebrachte straatdokters zorgkaart, waardoor zorginstellingen gemakkelijk te lokaliseren is voor daklozen. Deze kaart willen we graag onder de aandacht willen brengen met een mailactie. Voor de begeleidende uitleg die bij de zorgkaart komt, hebben we jouw copywriting skills nodig!

Wat ga je doen?

  • Goed geschreven en aansprekende begeleidende brief voor onze straatdokters zorgkaart, in lijn met onze merkidentiteit en communicatie-doelstellingen.
  • We staan erg open voor creatieve ideeën en advies.

Wat we al hebben

  • Globale content richting(en).
  • Missie en visie.

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

✍️ Copywriting

Een copywriter die goed geschreven en aansprekende content voor ons kan schrijven, waarmee onze impact zichtbaar(der) wordt.

  • Je hebt een vlotte schrijfstijl die complexe ideeën helder en boeiend kan overbrengen.
  • Je weet hoe je overtuigende teksten kan schrijven voor verschillende kanalen of doelgroepen.
Rolf de Witt Huberts

Help Rolf de Copywriting te verbeteren

Rolf is jouw contactpersoon voor dit project

Help Doctors for Homeless Foundation

Teksten marketing materials

Uren

2 tot 5 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

Hoe het werkt?

Klik hier
Doctors for Homeless Foundation
Doctors for Homeless Foundation

De missie van Doctors for Homeless Foundation.

🤲Armoede
🌳 Impact scale-up fase
📍Amstelveen

Wij organiseren adequate daklozenopvang in de 43 kerngemeenten in Nederland, verspreiden kennis over dakloosheid en gezondheid, en brengen daklozen onder de aandacht bij scholen en universiteiten.

Lees meer

Professionals over Doctors for Homeless Foundation

Stephanie 👐 Redigeren van (werkinstructie) teksten

💛
rating-stars

"Mooi doel, betrokken mensen, duidelijke afspraken, goede communicatie"

Stephanie

Jos 👐 Website design update met content

💛
rating-stars

"Professionals die weten van aanpakken, goed samenwerken en staan open voor advies."

Jos

Lennaert 👐 Hulpinstanties voor daklozen in kaart brengen

💛
rating-stars

"Ze communiceren fijn en snel en maken duidelijke afspraken!"

Lennaert

Manon 👐 Professionele Powerpoint template

💛
rating-stars

"Het was fijn samenwerken met de straatdokters. In slechts een paar sessies hebben we met elkaar een format ontwikkeld waar ze hopelijk nog een tijd op voort kunnen bouwen. De input was voldoende en we hebben met elkaar de vertaling gemaakt van inhoud naar creatief concept. Ik vond het leuk om ze daarbij te kunnen helpen."

Manon

Jasmine 👐 Website design update met content

💛
rating-stars

"It was great to work with Igor, Rolf and team on the new website for Doctors for Homeless Foundation. I appreciated the call that was set-up early on by Rolf with the entire team to efficiently discuss the structure and gather input."

Jasmine