2adf2dff-5efd-4651-898f-4da093f58367 (1)

Drupal homepagina update

Dialoog in Den Haag

Dialoog in Den Haag

Wij verbinden mensen met verdiepende gesprekken over actuele maatschappelijke en soms onbesproken thema's. DidD richt zich op het faciliteren van dialoog en samenwerking tussen verschillende belanghebbenden. Dit heeft diverse positieve impacts op zowel de betrokken partijen als op de bredere gemeenschap.

Help Dialoog in Den Haag

Drupal homepagina update

Uren

4 tot 6 uur in totaal

Periode

In 1 tot 3 weken

📍 Vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
Gea de Wilt

Help Gea van Dialoog in Den Haag

Gea is jouw contactpersoon voor dit project

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🎨 Grafisch Design
📲 Webdesign
💻 Wordpress Websites

Een webdesigner die een visuele update kan geven aan een bestaand Wordpress thema, door middel van visuele content (zoals foto's, iconen en stijlelementen).

  • Ervaring met WordPress en thema-aanpassingen.
  • Vaardig in het creëren van een frisse website door middel van foto's, iconen en stijlelementen.
Gea de Wilt

Door Gea de Wilt

Bestuur of Raad

⏱️ Geplaatst op 12 maart 2025

Help Dialoog in Den Haag

Drupal homepagina update

Uren

4 tot 6 uur in totaal

Periode

In 1 tot 3 weken

📍 Vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
Dialoog in Den Haag
Dialoog in Den Haag

De missie van Dialoog in Den Haag.

🌈Diversiteit en inclusiviteit
🌿 Groeiende fase
📍's-Gravenhage (statutaire zetel)

Wij verbinden mensen met verdiepende gesprekken over actuele maatschappelijke en soms onbesproken thema's.
DidD richt zich op het faciliteren van dialoog en samenwerking tussen verschillende belanghebbenden. Dit heeft diverse positieve impacts op zowel de betrokken partijen als op de bredere gemeenschap.

Lees meer

Professionals over Dialoog in Den Haag

Sander 👐 Workshops marketingstrategie

💛
rating-stars

"Een zeer bevlogen organisatie met een unieke aanpak waar veel Haagse instellingen gebruik van zouden moeten maken. Wil je inclusief beleid voeren? Vraag Den Haag Dialoog om je sessie te organiseren!"

Sander