Logo vernieuwing
Organisatie in het kort
Impact thema’s
Project details
12-32 uur in totaal
Verspreid over 3-5 weken
We kunnen en willen direct aan de slag met dit project.
Help ons ons logo leesbaar te maken! :)
Benjamin Namane
De Tweede Jeugd
Projectomschrijving
Waarom we jou nodig hebben
Een aanpassing van het logo zou al fantastisch zijn! Mocht er tijd en ruimte zijn, we willen ook heel graag de huisstijl wat aanpassen. Hij valt op, dat is goed en willen we graag vasthouden, maar de kleuren mogen wat zachter, de vormen wat meer organisch en de elementen wat speelser. Het gaat om eten en we denken dat het totaal er zo een stuk smakelijker uit kan zien. Mocht u zich hierin herkennen, te gek om er samen mee aan de slag te gaan!
Hier zijn we naar op zoek
- Een vernieuwd logo dat in lijn ligt met onze merkidentiteit.
- Oplevering geleverd in High Res, web en print standaarden, zodat we deze direct kunnen inzetten.
- In overleg: Een verfrissing van de algemene huisstijl (lettertypes, kleuren, stijlelementen).
🙋♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?
Een grafisch designer die ons oude logo kan vernieuwen, dat goed aansluit bij de missie, visie en waarden van onze organisatie. Pre: een portfolio met soortgelijke projecten (logo’s en huisstijlen).
Dit hebben we al in huis
- Missie en visie.
- Oude huisstijl (logo, kleuren, lettertypes)
- Voorbeelden van logo’s en huisstijlen die we mooi vinden.
- Doelgroepomschrijving
Waarom is dit project belangrijk?
Van een afstandje wordt ons logo al snel moeilijk leesbaar. We hebben veel uitingen op verpakkingen, brochures en natuurlijk online en het zou ons enorm helpen als onze naam wat meer opvalt en zodoende beter blijft hangen!
De missie van De Tweede Jeugd.
Brood is in Nederland het meest verspilde product. Dit terwijl die broden nog hartstikke goed bruikbaar zijn. Daarom maakt De Tweede Jeugd producten van de overgebleven broden van bakkers. Simpele dingen, zoals tosti's, toastjes en croutons... Logisch toch?
Lees meer