Kate Remmer Rzn4 Fznucy Unsplash

Logo vernieuwing

Organisatie in het kort

De Tweede Jeugd

Wij laten zien dat het anders kan. Brood is geen afval, maar een grondstof!

Lees meer

Impact thema’s

💛 Duurzaamheid, natuur en milieu
💛 Diversiteit en inclusiviteit

Project details

⏱️

12-32 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.
🗓️

Verspreid over 3-5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.
🚀

We kunnen en willen direct aan de slag met dit project.

apostrophe-beginning

Help ons ons logo leesbaar te maken! :)

Benjamin Namane

Benjamin Namane

De Tweede Jeugd

Projectomschrijving

Waarom we jou nodig hebben

Een aanpassing van het logo zou al fantastisch zijn! Mocht er tijd en ruimte zijn, we willen ook heel graag de huisstijl wat aanpassen. Hij valt op, dat is goed en willen we graag vasthouden, maar de kleuren mogen wat zachter, de vormen wat meer organisch en de elementen wat speelser. Het gaat om eten en we denken dat het totaal er zo een stuk smakelijker uit kan zien. Mocht u zich hierin herkennen, te gek om er samen mee aan de slag te gaan!

Hier zijn we naar op zoek

  • Een vernieuwd logo dat in lijn ligt met onze merkidentiteit.
  • Oplevering geleverd in High Res, web en print standaarden, zodat we deze direct kunnen inzetten.
  • In overleg: Een verfrissing van de algemene huisstijl (lettertypes, kleuren, stijlelementen).

🙋‍♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?

Een grafisch designer die ons oude logo kan vernieuwen, dat goed aansluit bij de missie, visie en waarden van onze organisatie. Pre: een portfolio met soortgelijke projecten (logo’s en huisstijlen).

🎨 Grafisch Design
🎨 Logo & Huisstijl

Dit hebben we al in huis

  • Missie en visie.
  • Oude huisstijl (logo, kleuren, lettertypes)
  • Voorbeelden van logo’s en huisstijlen die we mooi vinden.
  • Doelgroepomschrijving

Waarom is dit project belangrijk?

Van een afstandje wordt ons logo al snel moeilijk leesbaar. We hebben veel uitingen op verpakkingen, brochures en natuurlijk online en het zou ons enorm helpen als onze naam wat meer opvalt en zodoende beter blijft hangen!

De Tweede Jeugd
De Tweede Jeugd

De missie van De Tweede Jeugd.

🌱Duurzaamheid, natuur en milieu
📍amsterdam

Brood is in Nederland het meest verspilde product. Dit terwijl die broden nog hartstikke goed bruikbaar zijn. Daarom maakt De Tweede Jeugd producten van de overgebleven broden van bakkers. Simpele dingen, zoals tosti's, toastjes en croutons... Logisch toch?

Lees meer