Joep 👐 Video's voor landelijke campagne

"De samenwerking met De nieuwe gevers verliep erg fijn. De sfeer was productief maar ook gezellig. Iedereen kan ik het aanraden! "
Joep
Zit jij te scrollen door de projectkaartjes en denk je als echte copy-chameleon: 'ik weet wel hoe ik die kan opvrolijken!', dan is dit project voor jou. We zetten wekelijks 50 projecten online waar veel (her)schrijven te pas komt. Het wordt tijd dat we nieuwe invalshoeken hiervoor krijgen! ⚡️
Team De Nieuwe Gevers
We creëren betekenisvolle matches door goede doelen te koppelen aan professionals die een positieve impact willen maken met hun skills. Veel maatschappelijke organisaties hebben namelijk niet het geld, de tijd of de kennis in huis om op een duurzame manier te kunnen groeien. En aan de andere kant zijn steeds meer mensen op zoek naar maatschappelijke zingeving. Win-win dus!
Uren
3 tot 6 uur in totaal
Periode
In 1 tot 2 weken
Met jouw tips en praktische handvatten kunnen we professionals aantrekken die zich op hun beurt weer inzetten om de wereld een beetje mooier te maken!
Door Samantha van Leuven
Anders
⏱️ Geplaatst op 24 november 2022
We schrijven alle projectkaartjes handmatig en ook geven we de teksten die organisaties aanleveren jeu om de juiste professionals aan te trekken. Maar met meer dan 50 projecten per week, al 2 jaar lang, raken we soms inspiratie kwijt om het project goed en overtuigend te brengen. Je valt dan toch in eenzelfde soort patroon qua schrijven. De inkt is dus een beetje op, daarom wordt het tijd voor een opfriscursus met nieuwe invalshoeken en ideeën :)).
Een copywriter die zijn of haar kennis kan overbrengen in een kennissessie of presentatie vorm, voor 2 a 4 teamleden. Datum uiteraard in overleg
Help Samantha de Copywriting te verbeteren
Samantha is jouw contactpersoon voor dit project
Uren
3 tot 6 uur in totaal
Periode
In 1 tot 2 weken
We creëren betekenisvolle matches door goede doelen te koppelen aan professionals die een positieve impact willen maken met hun skills. Veel maatschappelijke organisaties hebben namelijk niet het geld, de tijd of de kennis in huis om op een duurzame manier te kunnen groeien. En aan de andere kant zijn steeds meer mensen op zoek naar maatschappelijke zingeving. Win-win dus!
Lees meer