Joep 👐 Video's voor landelijke campagne

"De samenwerking met De nieuwe gevers verliep erg fijn. De sfeer was productief maar ook gezellig. Iedereen kan ik het aanraden! "
Joep
Wil jij ons helpen om de betekenisvolle vrijmibo op 2 december tot een succes te maken?
Team De Nieuwe Gevers
We creëren betekenisvolle matches door goede doelen te koppelen aan professionals die een positieve impact willen maken met hun skills. Veel maatschappelijke organisaties hebben namelijk niet het geld, de tijd of de kennis in huis om op een duurzame manier te kunnen groeien. En aan de andere kant zijn steeds meer mensen op zoek naar maatschappelijke zingeving. Win-win dus!
Uren
20 tot 30 uur in totaal
Periode
In 2 tot 5 weken
Met jouw ervaring kunnen we ervoor zorgen dat de vrij-im-bo een succes wordt voor zowel de deelnemende creatieven als de maatschappelijke organisaties.
Door Annabel Pieren
Marketing & Communicatie
⏱️ Geplaatst op 09 november 2022
Op vrijdag 2 december organiseren we de meest betekenisvolle vrijmibo van Nederland: De Vrijdag Impact Borrel. We nodigen het top-talent van de creatieve industrie uit om met elkaar vette campagnes neer te zetten voor 10 goede doelen uit ons netwerk. We zoeken een ervaren project-/eventmanager die het leuk vindt om de vrij-im-bo tot een succes te maken en Annabel te ondersteunen bij het managen. Over het event: - Vrijdag 2 december - 19-23u - In Amsterdam
Een eventmanager die ons uitvoerend kan helpen bij een nieuwe event dat wij gaan opzetten. Ervaring met: evenementen, projectondersteuning, contacten leggen, overzichtelijke takenlijsten opstellen en wegwerken, planning beheren etc.
Help Annabel de Project Management te verbeteren
Annabel is jouw contactpersoon voor dit project
Uren
20 tot 30 uur in totaal
Periode
In 2 tot 5 weken
We creëren betekenisvolle matches door goede doelen te koppelen aan professionals die een positieve impact willen maken met hun skills. Veel maatschappelijke organisaties hebben namelijk niet het geld, de tijd of de kennis in huis om op een duurzame manier te kunnen groeien. En aan de andere kant zijn steeds meer mensen op zoek naar maatschappelijke zingeving. Win-win dus!
Lees meer