Wandana 👐 Korte webteksten schrijven

"."
Wandana
Loopt het communicatievak door jouw bloed en weet jij altijd de juiste toon en boodschap over te brengen aan je doelgroep? En heb je daarbij enige ervaring met zorgcommunicatie? Wij zoeken jouw advies om ons communicatieplan vorm te geven.
De Nederlandse Influenza Stichting
De NIS streeft ernaar om bij te dragen aan de preventie en reductie van griep geassocieerde ziekte. Wij zorgen ervoor dat wetenschappelijke aanbevelingen over de griepprik, via (social) media grootst wordt gedeeld en dat stakeholders, risicogroepen en onderzoekers worden betrokken.
Uren
4 tot 8 uur in totaal
Periode
In 3 tot 6 weken
Sinds de coronapandemie is steeds duidelijker dat preventie van infecties een belangrijkere plaats in Nederland moet gaan innemen. Jouw advies helpt ons dit goed te communiceren!
Door Ted van Essen
Bestuur of Raad
⏱️ Geplaatst op 03 augustus 2022
Met de hulp van een Nieuwe Gever hebben we een nieuwe missie en analyse van de stakeholders geformuleerd. Wij willen onze focus op de griepprik verbreden naar vaccinaties voor volwassenen. Sinds de coronapandemie is steeds duidelijker dat preventie van infecties een belangrijkere plaats moet gaan innemen, dit willen we o.a. gaan pushen bij de overheid. Het ontbreekt ons nu echter aan een plan hoe we onze communicatie richten op ministeries, zoals VWS. Wij zoeken jouw strategische communicatie-ervaring om met ons te sparren over boodschap, kanalen en juiste toon.
Een communicatie specialist of -strateeg, die als facilitator of sparringpartner kan helpen bepaalde (strategische) communicatie thema's uit te diepen. Benodigd: ervaring met strategische zaken als doelstellingen, content, doelgroepen, boodschap, kanalen, etc. Daarnaast is enige ervaring met zorgcommunicatie vereist.
Help Ted de Communicatie strategie te verbeteren
Ted is jouw contactpersoon voor dit project
Uren
4 tot 8 uur in totaal
Periode
In 3 tot 6 weken
De NIS streeft ernaar om bij te dragen aan de preventie en reductie van griep geassocieerde ziekte. Wij zorgen ervoor dat wetenschappelijke aanbevelingen over de griepprik, via (social) media grootst wordt gedeeld en dat stakeholders, risicogroepen en onderzoekers worden betrokken.
Lees meer