dff950cb-2332-4055-86a6-fe328d60775a

Strategisch Marketing advies

Profiel vrijwilliger

Een strateeg of marketeer, die als facillitator of sparringpartner kan helpen bepaalde (strategische) marketing thema's uit te diepen. Benodigd: ervaring met strategische zaken als doelstellingen, positionering, doelgroep, boodschap, kanalen, etc.

Ervaring met:

  • Marketing

Organisatie in het kort

De Nederlandse Influenza Stichting wil de vaccinatie tegen griep bevorderen, met name in risicogroepen.

  • Gezondheid en ziektebestrijding
  • Educatie
  • Welzijn

Project details

💒 De Nederlandse Influenza Stichting

⏱️ 6-10 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de project grootte. Wanneer en hoeveel uur per week is helemaal aan jou. Gemiddeld werken professionals 2 tot 4 uur per week aan een project.

🗓️ Verspreid over 3-6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn o.b.v. wat jullie onderling afspreken, zodat het past bij jouw agenda. Organisaties weten dat professionals dit naast hun baan erbij doen.

💻 Op locatie en/of vanaf huis

🏁 We kunnen en willen direct aan de slag met dit project.

Als we opschalen met onze activiteiten, kunnen we de (griep)prik nog meer stimuleren, om ervoor zorgen dat we nog meer mensen gezond houden!
Ted van Essen
Geschreven door Ted van Essen van De Nederlandse Influenza Stichting

Project­omschrijving

Waarom we dit project starten?

We zien kansen om met de influenzastichting meer impact te maken. Dat zou betekenen dat we onze activiteiten en doelgroepen gaan uitbreiden en ons breder gaan richten op andere ('vaccine preventable') luchtweginfecties zoals Covid, RSV, Pneumokokken. We weten alleen niet wat de kansen hierin zijn en hoe we ons het beste kunnen positioneren als we dit willen doen. Graag willen we met jou hierover sparren zodat we heldere keuzes kunnen maken.

Wat hebben we nodig?

  • Een beoordeling van onze huidige activiteiten.
  • 2 tot 4 één uur strategiesessies waarin onder andere de volgende onderwerpen worden behandeld: problematiek & doelstellingen, positionering & identiteit en kanalen & doelgroepen.
  • Een geschreven samenvatting van de onderwerpen die besproken zijn.
  • Een startplan met adviezen en concrete next steps.

💬 Heb je een vraag over dit project? Stel me gerust een vraag via de knop hieronder. Geheel vrijblijvend.

Wat hebben we al?

  • Een begrip van de doelgroepen die we willen bereiken.
  • Missie en visie.
  • Jaarverslagen van 2019-2021
  • Onze huidige activiteiten: een webinar over de griepprik voor zorgverleners i.s.m. brancheorganisaties en voor de media een Nationaal Griepprikmoment op de Nationale Griepprikdag en onderhouden van social media.

Project alert voor soortgelijke jobs

Ontvang direct de nieuwste projecten binnen jouw skills

De Nederlandse Influenza Stichting
De Nederlandse Influenza Stichting

De missie van De Nederlandse Influenza Stichting.

👩‍⚕️Gezondheid en ziektebestrijding
🌳 Impact scale-up fase
📍Amersfoort

De NIS streeft ernaar om bij te dragen aan de preventie en reductie van griep geassocieerde ziekte. Wij zorgen ervoor dat wetenschappelijke aanbevelingen over de griepprik, via (social) media grootst wordt gedeeld en dat stakeholders, risicogroepen en onderzoekers worden betrokken.

Lees meer

Professionals over De Nederlandse Influenza Stichting

Wandana 👐 Korte webteksten schrijven

Wandana
.

Jannie 👐 Strategisch Marketing advies

Jannie
Ik heb met heel veel plezier met de Nederlandse Influenza Stichting samen gewerkt omdat Ted en Bram hele gedreven en enthousiaste mensen zijn. Ze dragen het onderwerp van vaccineren voor volwassenen een warm hart toe en gaan er echt voor. Als ik ze vroeg iets voor te bereiden voor de volgende sessie, dan hadden ze dat altijd netjes gedaan. En ze zijn stipt en punctueel n hun afspraken.

Pieter 👐 Strategisch Communicatie advies

Pieter
Fijne samenwerking, heldere afspraken, prettige persoonlijkheden.

Paul 👐 UX Audit

Paul
Ted staat open voor ideeen en reageert snel