Marissa 👐 Ondersteuning bij kwantitatief onderzoek

"Het was heel fijn samenwerken; Isabel communiceert duidelijk, snel en denkt goed mee. Mijn input werd gewaardeerd. Zeker een aanrader om met Week Zonder Vlees samen te werken!"
Marissa
Een dag geen vlees en zuivel heeft veel impact op het milieu en de mens, het is een kleine moeite. Dat laat de Nationale Week Zonder Vlees je ervaren. Om mensen te overtuigen om mee te doen, willen we een toffe animatie. Help je ons hieraan?
De Nationale Week Zonder Vlees
Stichting Week Zonder Vlees wil consumenten op een concrete manier bewust maken van de positieve impact van minder vlees eten, en laten zien hoe gemakkelijk dit eigenlijk kan zijn. Wij geloven dat elke dag vlees eten niet meer van deze tijd is en promoten daarom een flexitarisch eetpatroon. De campagne is in 2018 gestart in Nederland en rolt nu uit naar Europa.
Uren
35 tot 50 uur in totaal
Periode
In 5 tot 8 weken
Met jouw expertise stimuleren we steeds meer Nederlanders om een dagje geen vlees en zuivel eten. Het is een kleine moeite en heeft een positieve impact op mens, dier en milieu.
Door Rosanna de Vos
⏱️ Geplaatst op 20 januari 2022
We missen de expertise om leuke, inspirerende animatie te maken waarmee we mensen inspireren om een dagje geen vlees en zuivel te eten. We willen daarin de positieve effecten en impact laten zien. Maak jij voor ons een animatie die onze campagne gaat ondersteunen?
Een animator die een verhaal visueel kan vormgeven, en dit kan vertalen naar een animatie. Pre: iemand die een organisatie op conceptniveau kan helpen met het aanscherpen van het verhaal.
Help Rosanna de Animatie te verbeteren
Rosanna is jouw contactpersoon voor dit project
Uren
35 tot 50 uur in totaal
Periode
In 5 tot 8 weken
Stichting Week Zonder Vlees wil consumenten op een concrete manier bewust maken van de positieve impact van minder vlees eten, en laten zien hoe gemakkelijk dit eigenlijk kan zijn. Wij geloven dat elke dag vlees eten niet meer van deze tijd is en promoten daarom een flexitarisch eetpatroon. De campagne is in 2018 gestart in Nederland en rolt nu uit naar Europa.
Lees meer