Marissa 👐 Ondersteuning bij kwantitatief onderzoek

"Het was heel fijn samenwerken; Isabel communiceert duidelijk, snel en denkt goed mee. Mijn input werd gewaardeerd. Zeker een aanrader om met Week Zonder Vlees samen te werken!"
Marissa
De Nationale Week Zonder Vlees
Stichting Week Zonder Vlees wil consumenten op een concrete manier bewust maken van de positieve impact van minder vlees eten, en laten zien hoe gemakkelijk dit eigenlijk kan zijn. Wij geloven dat elke dag vlees eten niet meer van deze tijd is en promoten daarom een flexitarisch eetpatroon. De campagne is in 2018 gestart in Nederland en rolt nu uit naar Europa.
Uren
8 tot 16 uur in totaal
Periode
In 2 tot 4 weken
📍 Op locatie en/of vanuit huis
Inspireer heel NL om van 3-9 maart mee te doen aan de Week Zonder Vlees & Zuivel met topvaardigheden. Doel: meer dan 3 miljoen deelnemers dit jaar en jouw foto door heel Nederland! Mega vette uitdaging!
Door Floor Severens
Project medewerker/coördinator
⏱️ Geplaatst op 10 januari 2025
Stichting Week Zonder Vlees is een non-profit organisatie met ANBI status. Onze Nederlandse campagne is volledig afhankelijk van giften uit de voedingsindustrie. In week 10 wordt de Week Zonder Vlees & Zuivel campagne gelanceerd. In samenwerking met Global Media en JC Decaux gaan we in week 8, 9 en 10 een nationale Out of Home campagne uitrollen op alle digitale schermen in hun portfolio. Dit betekent dat jouw ontwerp in heel Nederland te zien zal zijn, zowel in grote steden als daarbuiten. Help ons om deze geweldige assets te creëren! Stel je voor, jouw beeld of video straks overal in Nederland te bewonderen! Laten we samen Nederland richting een groener eetpatroon bewegen!
We zoeken een fotograaf om samen met ons onvergetelijke momenten vast te leggen, bijvoorbeeld bij activiteiten, inspirerende mensen of evenementen.
Help Floor de Foto te verbeteren
Floor is jouw contactpersoon voor dit project
Uren
8 tot 16 uur in totaal
Periode
In 2 tot 4 weken
📍 Op locatie en/of vanuit huis
Stichting Week Zonder Vlees wil consumenten op een concrete manier bewust maken van de positieve impact van minder vlees eten, en laten zien hoe gemakkelijk dit eigenlijk kan zijn. Wij geloven dat elke dag vlees eten niet meer van deze tijd is en promoten daarom een flexitarisch eetpatroon. De campagne is in 2018 gestart in Nederland en rolt nu uit naar Europa.
Lees meer