Marissa 👐 Ondersteuning bij kwantitatief onderzoek
"Het was heel fijn samenwerken; Isabel communiceert duidelijk, snel en denkt goed mee. Mijn input werd gewaardeerd. Zeker een aanrader om met Week Zonder Vlees samen te werken!"
Marissa
Week Zonder Vlees is een jaarlijkse campagne die heel Nederland én Europa laat zien hoe gemakkelijk en lekker minder vlees eten is.
Lees meer8-16 uur in totaal
Verspreid over 2-4 weken
Op locatie en/of vanuit huis
We kunnen direct starten
Met jouw hulp kunnen we zorgen dat België gaat nadenken over de eigen vleesconsumptie en geactiveerd wordt om mee te doen met de Week Zonder Vlees. Deze campagne zorgt 100% voor gedragsverandering!
Isabel Boerdam
De Nationale Week Zonder Vlees
Onze Week Zonder Vlees gaat uitgerold worden in Europa, met als eerste bestemming: België. Het budget voor een nieuw land is in het eerste jaar altijd heel klein, dus we moeten op een slimme manier een hele grote impact maken. Daarom wil ik een spraakmakende parodie-achtige video ontwikkelen over de vleesconsumptie (en vreetcultuur) in de Belgische markt waarmee we hopelijk "viral" kunnen gaan en het gesprek kunnen aanzwengelen. Ik ben daarom op zoek naar een Creatief die met mij (en de videomaker) dit creatieve concept kan uitdenken tot concreet script / opdracht aan de videomaker.
Onze ervaring met soortgelijke projecten: Ik ben er bekend mee of heb er eerdere ervaring mee
Een creatieve concepter/copywriter, die een campagne communicatieconcept kan bedenken en deze tot visuele mock-ups kan uitwerken in een concept document.
Stichting Week Zonder Vlees wil consumenten op een concrete manier bewust maken van de positieve impact van minder vlees eten, en laten zien hoe gemakkelijk dit eigenlijk kan zijn. Wij geloven dat elke dag vlees eten niet meer van deze tijd is en promoten daarom een flexitarisch eetpatroon. De campagne is in 2018 gestart in Nederland en rolt nu uit naar Europa.
Lees meer