Marissa 👐 Ondersteuning bij kwantitatief onderzoek
"Het was heel fijn samenwerken; Isabel communiceert duidelijk, snel en denkt goed mee. Mijn input werd gewaardeerd. Zeker een aanrader om met Week Zonder Vlees samen te werken!"
Marissa
Week Zonder Vlees is een jaarlijkse campagne die heel Nederland én Europa laat zien hoe gemakkelijk en lekker minder vlees eten is.
Lees meer6-12 uur in totaal
Verspreid over 2-5 weken
We kunnen en willen direct aan de slag met dit project.
Met jouw expertise kunnen we ervoor zorgen dat de Week Zonder Vlees in 2022 nog meer impact krijgt dan in voorgaande jaren.
Kim Zoon
De Nationale Week Zonder Vlees
Maart 2022 vindt de vijfde editie plaats van de Week Zonder Vlees. Wij hebben daarom de identiteit aan een rebranding onderworpen. Wij zoeken iemand die ons kan helpen op kwalitatieve wijze te toetsen of de rebranding positief wordt ontvangen door het publiek. Is het duidelijk, levert het geen vragen of rare associaties op en voor welke versie (er zijn er twee) moeten we kiezen? Wij missen de persoon die de specifieke vaardigheden heeft om een kwalitatief onderzoek uit te voeren en hier de juiste conclusies en aanbevelingen uit te halen. Zet jij je skills voor ons in?
Een onderzoeker of merkstrateeg die ons kan helpen met het valideren van onze nieuwe identiteit & branding. Pre: ervaring met merkdenken en onderzoek afnemen.
Stichting Week Zonder Vlees wil consumenten op een concrete manier bewust maken van de positieve impact van minder vlees eten, en laten zien hoe gemakkelijk dit eigenlijk kan zijn. Wij geloven dat elke dag vlees eten niet meer van deze tijd is en promoten daarom een flexitarisch eetpatroon. De campagne is in 2018 gestart in Nederland en rolt nu uit naar Europa.
Lees meer