d7de85d3-2d09-469a-b68e-e055a51163d1

Branding testen met respondenten

Organisatie in het kort

De Nationale Week Zonder Vlees

Week Zonder Vlees is een jaarlijkse campagne die heel Nederland én Europa laat zien hoe gemakkelijk en lekker minder vlees eten is.

Lees meer

Impact thema’s

💛 Duurzaamheid, natuur en milieu

Project details

⏱️

6-12 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.
🗓️

Verspreid over 2-5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.
🚀

We kunnen en willen direct aan de slag met dit project.

apostrophe-beginning

Met jouw expertise kunnen we ervoor zorgen dat de Week Zonder Vlees in 2022 nog meer impact krijgt dan in voorgaande jaren.

Kim Zoon

Kim Zoon

De Nationale Week Zonder Vlees

Projectomschrijving

Waarom we jou nodig hebben

Maart 2022 vindt de vijfde editie plaats van de Week Zonder Vlees. Wij hebben daarom de identiteit aan een rebranding onderworpen. Wij zoeken iemand die ons kan helpen op kwalitatieve wijze te toetsen of de rebranding positief wordt ontvangen door het publiek. Is het duidelijk, levert het geen vragen of rare associaties op en voor welke versie (er zijn er twee) moeten we kiezen? Wij missen de persoon die de specifieke vaardigheden heeft om een kwalitatief onderzoek uit te voeren en hier de juiste conclusies en aanbevelingen uit te halen. Zet jij je skills voor ons in?

Hier zijn we naar op zoek

  • Het testen van onze rebranding in de vorm van kwalitatief onderzoek met het publiek. (interviews of focusgroep)
  • Hulp bij het opzetten van het onderzoek zoals: vragenlijst, respondentenlijst, inhoudelijke vragen & planning.
  • De conclusie en aanbeveling vanuit dit onderzoek aan ons terug koppelen in een beknopt verslag.

🙋‍♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?

Een onderzoeker of merkstrateeg die ons kan helpen met het valideren van onze nieuwe identiteit & branding. Pre: ervaring met merkdenken en onderzoek afnemen.

Dit hebben we al in huis

  • We hebben de rebranding, en kunnen dus direct beginnen.
  • We hebben eventueel ook een brede database van deelnemers van vorige edities van de Week Zonder Vlees, waar deelnemers aan het onderzoek uit geput kunnen worden.

De missie van De Nationale Week Zonder Vlees.

🌱Duurzaamheid, natuur en milieu
🌿 Groeiende fase
📍Amsterdam

Stichting Week Zonder Vlees wil consumenten op een concrete manier bewust maken van de positieve impact van minder vlees eten, en laten zien hoe gemakkelijk dit eigenlijk kan zijn. Wij geloven dat elke dag vlees eten niet meer van deze tijd is en promoten daarom een flexitarisch eetpatroon. De campagne is in 2018 gestart in Nederland en rolt nu uit naar Europa.

Lees meer

Professionals over De Nationale Week Zonder Vlees

Marissa 👐 Ondersteuning bij kwantitatief onderzoek

cc8e6fdd-17b0-4282-a72c-0c123272cafd
💛
rating-stars

"Het was heel fijn samenwerken; Isabel communiceert duidelijk, snel en denkt goed mee. Mijn input werd gewaardeerd. Zeker een aanrader om met Week Zonder Vlees samen te werken!"

Marissa

Sanne 👐 Illustraties

1afe0a53-4c1d-4afa-9900-7a0ca7e58659
💛
rating-stars

"Isabel en Floor communiceren duidelijk en helder wat hun wensen zijn. Ze reageren snel en geven goede opbouwende kritiek. Het proces verliep soepel en snel. vriendelijke houding en waarderen de inzet. "

Sanne