
Strategisch advies over Marketing

De Makers Theater
De Makers maken voorstellingen dicht op de huid van de mens, over een wereld die meerstemmig is en voor velerlei uitleg vatbaar. We laten onszelf zien in een oprechte ontmoeting met het publiek. We zoeken in onze voorstellingen naar existentie; wat betekent het om mens te zijn? En hoe delen we dat onderzoek met bijbehorende sensaties met het publiek? Het resultaat is een gezamenlijk én persoonlijk avontuur. We willen een universele, menselijke snaar raken. We maken gebruik van een dramaturgie waarmee we de ervaring bij het publiek kunnen overbrengen. Daarbij hanteren we niet per se een klassieke verhalende structuur, maar volgen we een dramaturgie van de beleving van de toeschouwer. Zo scheppen we de voorwaarden voor persoonlijke ervaringen die tot persoonlijke gedachten en inzichten leiden. Zoveel toeschouwers, zoveel verhalen. Meerdere perspectieven bestaan naast elkaar en zo verplaatsen we ons tegelijkertijd in en buiten onszelf. De Makers creëert een vrij gebied waar getwijfeld kan worden en waar iedereen zichzelf kan herkennen.
Help De Makers Theater
Strategisch advies over Marketing
Uren
5 tot 8 uur in totaal
Periode
In 3 tot 6 weken
📍 Op locatie en/of vanuit huis
Met jouw bijdrage aan het marketingplan zet je De Makers Theater en onze unieke voorstellingen in de spotlight, waardoor je ons bereik en onze impact significant vergroot!

Door Marieke Wiebes
Anders
De project omschrijving
⏱️ Geplaatst op 30 januari 2024
Waarom we jou nodig hebben
We zijn op zoek naar een marketingspecialist met een passie voor verhalen vertellen en het verbinden van mensen. Met jouw hulp willen we De Makers Theater transformeren tot een begrip, een nieuw publiek verwelkomen en onze gemeenschap van donateurs, sponsors, deelnemers en vrijwilligers vergroten.
Wat ga je doen?
- Evaluatie van onze huidige marketinginspanningen.
- 2 tot 4 één uur durende strategie sessies over onderwerpen zoals marketinguitdagingen, doelstellingen, positionering, missie & identiteit en doelgroepen.
- Een samenvatting van besproken thema’s met duidelijke vervolgstappen in de vorm van een actieplan.
Wat we al hebben
- Een intern contactpersoon voor inhoudelijke afstemming.
- Inzicht in de doelgroepen die we willen bereiken.
- Onze marketingdoelstellingen en -uitdagingen.
- Onze missie en visie, en een beleidsplan met gespecificeerde doelen.
Het profiel van de vrijwilliger
Ben jij wie we zoeken?
Een strateeg of marketeer die ons helpt met strategische marketing thema's uitdiepen zoals doelstellingen, positionering, doelgroep, boodschap en kanalen.
- Je helpt ons graag met onze marketingdoelstellingen, positionering, doelgroep en de juiste boodschap.
- Met jouw expertise help je ons onze marketingstrategie naar een hoger niveau te tillen.

Help Marieke de Communicatie strategie te verbeteren
Marieke is jouw contactpersoon voor dit project
Help De Makers Theater
Strategisch advies over Marketing
Uren
5 tot 8 uur in totaal
Periode
In 3 tot 6 weken
📍 Op locatie en/of vanuit huis


De missie van De Makers Theater.
De Makers maken voorstellingen dicht op de huid van de mens, over een wereld die meerstemmig is en voor velerlei uitleg vatbaar. We laten onszelf zien in een oprechte ontmoeting met het publiek. We zoeken in onze voorstellingen naar existentie; wat betekent het om mens te zijn? En hoe delen we dat onderzoek met bijbehorende sensaties met het publiek? Het resultaat is een gezamenlijk én persoonlijk avontuur. We willen een universele, menselijke snaar raken. We maken gebruik van een dramaturgie waarmee we de ervaring bij het publiek kunnen overbrengen. Daarbij hanteren we niet per se een klassieke verhalende structuur, maar volgen we een dramaturgie van de beleving van de toeschouwer. Zo scheppen we de voorwaarden voor persoonlijke ervaringen die tot persoonlijke gedachten en inzichten leiden. Zoveel toeschouwers, zoveel verhalen. Meerdere perspectieven bestaan naast elkaar en zo verplaatsen we ons tegelijkertijd in en buiten onszelf. De Makers creëert een vrij gebied waar getwijfeld kan worden en waar iedereen zichzelf kan herkennen.
Lees meer