fe4a4683-4b0d-47e9-915c-9a24ecaeea58

Creative concept voor (online) vrijwilligersevent

Organisatie in het kort

De Luisterlijn

We zijn er dag en nacht voor iedereen met een luisterend oor via telefoon, e-mail of chat, altijd anoniem.

Lees meer

Impact thema’s

💛 Welzijn
💛 Gezondheid en ziektebestrijding

Project details

⏱️

8-16 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.
🗓️

Verspreid over 2-4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.
🚀

We plannen, na de match, binnen een maand de eerste afspraak in.

apostrophe-beginning

Onze vrijwilligers zijn het hart van de Luisterlijn, zij worden een keer in het zonnetje gezet. Help jij ons met een gaaf concept om een inspirerend online event neer te zetten?

Wendy Lambers

Wendy Lambers

De Luisterlijn

Projectomschrijving

Waarom we jou nodig hebben

Onze 1.500 vrijwilligers verdienen het om een dag in het zonnetje gezet te worden, inspiratie op te doen en elkaar te ontmoeten. Door corona is dat in 2020 niet doorgegaan. In 2021 willen we hen de vrijwilligersdag bieden die ze verdienen. De vraag is alleen hoe we dat in deze tijd nou het beste online kunnen doen, daarvoor kunnen we een content specialist wel gebruiken.

Hier zijn we naar op zoek

  • Een creatief concept dat past bij ons merk en budget.
  • Een document dat het concept event bevat (met elementen als middelen inzet, draaiboek, promotie).

🙋‍♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?

Een creatieve concepter, die een evenement kan bedenken en deze kan uitwerken in een concept document.

  • Jij bent een creatieve geest met een passie voor schrijven of designen en conceptueel denken.
  • Ervaring met het inzetten van jouw schrijf- en conceptuele vaardigheden voor het uitwerken van een nieuwe campagne.
  • Het is prettig als je een start kan maken met de visuele uitwerking in de vorm van mock-ups of schetsen.
🌕 Creative Concepting
✍️ Copywriting
📢 Campagnes

Dit hebben we al in huis

  • Doel van het event.
  • Huisstijl document (met elementen als logo, kleuren en lettertypes).
  • Budgettering.

De Luisterlijn
De Luisterlijn

De missie van De Luisterlijn.

🙂Welzijn
💒 Gevestigde organisatie
📍Utrecht

De Luisterlijn streeft naar een samenleving waarin écht luisteren naar elkaar met aandacht en zonder oordeel, vanzelfsprekend is. Wij, onze 1.500 vrijwilligers, zijn er dag en nacht voor iedereen die behoefte heeft aan een luisterend oor om zorgen, pijn, verdriet, angst etc (even) het hoofd te bieden. Dat doen we anoniem.

Lees meer