3d1ec970-7278-4874-907a-062a1e35f8af

Strategisch advies over Community Building

De Liedjesfabriek

De Liedjesfabriek

Veel kinderen in Nederland maken een moeilijke tijd door omdat ze langdurig ziek zijn. Wij bezoeken deze kinderen in ziekenhuizen of thuis met als doel het bieden van een plezierige en zinvolle muzikale afleiding én een blijvende herinnering. Ze zijn weer even kind en vergeten alle zorgen om hen heen.

Help De Liedjesfabriek

Strategisch advies over Community Building

Uren

5 tot 8 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Wij kunnen met jou aan onze zijde een community bouwen met onze ambassadeurs 'van het eerste uur', ouders en familie rondom het zieke kind.

Patrick Spierts

Door Patrick Spierts

Directeur

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 16 november 2023

Waarom we jou nodig hebben

We zien kansen in het bouwen van een community met de ouders of familieleden van kinderen die wij in ziekenhuizen bezoeken. Zij zijn de eerste personen die ons aan het werk zien en daarmee ook de impact van ons werk ervaren. Hier krijgen we vaak hele mooie en emotionele reacties van. Toch gaan we hier verder geen relatie mee aan. Terwijl men vaak wel iets wil 'terugdoen'. Vraag is hoe we deze ouders aan ons kunnen binden zodat zij wellicht een actie starten, een bedrijf benaderen, een quote delen op social media of andersoortige bijdrages. Hoe bouw je een duurzaam netwerk?

Wat ga je doen?

  • Een beoordeling van onze huidige activiteiten.
  • 2 tot 4 één uur strategiesessies waarin onder andere de volgende onderwerpen worden behandeld: problematiek, marketingdoelstellingen, positionering, missie & identiteit en doelgroepen.
  • Een samenvatting van de onderwerpen die besproken zijn met concrete next steps voor de uitvoer, in de vorm van een startplan.

Wat we al hebben

  • Intern contactpersoon die inhoudelijk betrokken is.
  • Een begrip van de doelgroepen die we willen bereiken.
  • Missie en visie.

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🧭 Communicatie strategie

Een strateeg of marketeer die ons helpt met strategische marketing thema's uitdiepen zoals doelstellingen, positionering, doelgroep, boodschap en kanalen.

  • Je helpt ons graag met onze marketingdoelstellingen, positionering, doelgroep en de juiste boodschap.
  • Met jouw expertise help je ons onze marketingstrategie naar een hoger niveau te tillen.
Patrick Spierts

Help Patrick de Communicatie strategie te verbeteren

Patrick is jouw contactpersoon voor dit project

Help De Liedjesfabriek

Strategisch advies over Community Building

Uren

5 tot 8 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
De Liedjesfabriek
De Liedjesfabriek

De missie van De Liedjesfabriek.

🙂Welzijn
💒 Gevestigde organisatie
📍Nijmegen

Veel kinderen in Nederland maken een moeilijke tijd door omdat ze langdurig ziek zijn. Wij bezoeken deze kinderen in ziekenhuizen of thuis met als doel het bieden van een plezierige en zinvolle muzikale afleiding én een blijvende herinnering. Ze zijn weer even kind en vergeten alle zorgen om hen heen.

Lees meer

Professionals over De Liedjesfabriek

Werner 👐 Strategisch advies over Community Building

💛
rating-stars

"Het was erg prettig samenwerken met Mark, Leon en Patrick. Ze zijn echte gedreven professionals die een prachtige stichting hebben die hopelijk in de toekomst veel meer kinderen blij kan maken. "

Werner