47bc9226-3d60-4fba-b9e7-c36542e1ea2b

Nieuwe marketingcampagne

Culturele Apotheek

Culturele Apotheek

We zetten samenleesgroepen op om eenzaamheid onder ouderen effectief tegen te gaan, door hen samen te brengen rondom het lezen van literatuur. Dit bevordert niet alleen sociale interactie, maar verrijkt ook hun dagelijks leven door gedeelde ervaringen en discussies.

Help Culturele Apotheek

Nieuwe marketingcampagne

Uren

6 tot 10 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Met een sterke campagne kunnen we meer vrijwilligers aantrekken en zo onze samenleesgroepen laten groeien, waardoor we nog meer mensen in verbinding kunnen zetten met de kracht van literatuur.

Suzanne Böhmer

Door Suzanne Böhmer

Marketing & Communicatie

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 17 juni 2024

Waarom we jou nodig hebben

Wil jij helpen om de magie van boeken met een heleboel mensen te delen? Bij Stichting Culturele Apotheek organiseren we gave samenleessessies door heel het land. En we hebben jouw hulp nodig om meer vrijwilligers te werven. Met jouw nieuwe marketingcampagne bereiken wij meer mensen die onze samenleesgroepen helpen groeien. Ben jij een content marketeer, schrijver of concept developer? Help ons dan met een korte nieuwe marketingcampagne waarmee wij gezamenlijk lezen bevorderen en eenzaamheid onder ouderen tegengaan. We zien ernaar uit om je te ontmoeten!

Wat ga je doen?

  • Maak een creatief concept voor een marketingcampagne die past bij ons merk en budget
  • Creëer essentiële campagneelementen zoals de boodschap, tagline en middelen inzet, concept mock-ups etc.
  • Breng ons merk tot leven met jouw nieuwe concept!

Wat we al hebben

  • Doel van de campagne
  • Huisstijl document (met elementen als logo, kleuren en lettertypes)
  • Budgettering
  • Doelgroepomschrijving voor de campagne

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🌕 Creative Concepting
✍️ Copywriting
📢 Campagnes

Een creatieve concepter/copywriter, die een campagne communicatieconcept kan bedenken en deze tot visuele mock-ups kan uitwerken in een concept document.

  • Jij bent een creatieve geest met een passie voor schrijven of designen en conceptueel denken.
  • Ervaring met het inzetten van jouw schrijf- en conceptuele vaardigheden voor het uitwerken van een nieuwe campagne.
  • Het is prettig als je een start kan maken met de visuele uitwerking in de vorm van mock-ups of schetsen.
Suzanne Böhmer

Help Suzanne de Creative Concepting te verbeteren

Suzanne is jouw contactpersoon voor dit project

Help Culturele Apotheek

Nieuwe marketingcampagne

Uren

6 tot 10 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
Culturele Apotheek
Culturele Apotheek

De missie van Culturele Apotheek.

🙂Welzijn
🌿 Groeiende fase
📍Amsterdam

We zetten samenleesgroepen op om eenzaamheid onder ouderen effectief tegen te gaan, door hen samen te brengen rondom het lezen van literatuur. Dit bevordert niet alleen sociale interactie, maar verrijkt ook hun dagelijks leven door gedeelde ervaringen en discussies.

Lees meer

Professionals over Culturele Apotheek

Michelle 👐 Social Media post templates

💛
rating-stars

"Ik vond het erg leuk om deze opdracht voor de Culturele Apotheek te doen! "

Michelle