f4fab0b6-6f87-44f7-bb59-aae6e3cb2b69

Creatief campagne concept

Culturele Apotheek

Culturele Apotheek

We zetten samenleesgroepen op om eenzaamheid onder ouderen effectief tegen te gaan, door hen samen te brengen rondom het lezen van literatuur. Dit bevordert niet alleen sociale interactie, maar verrijkt ook hun dagelijks leven door gedeelde ervaringen en discussies.

Help Culturele Apotheek

Creatief campagne concept

Uren

8 tot 16 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Jouw creativiteit helpt de eenzaamheid onder ouderen te verminderen door meer bekendheid te geven aan onze initiatieven.

Suzanne Böhmer

Door Suzanne Böhmer

Marketing & Communicatie

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 01 januari 0001

Waarom we jou nodig hebben

Samen met 49 andere organisaties, die zich ook sterk maken tegen eenzaamheid, zijn we genomineerd voor de Appeltjes van Oranje door het Oranjefonds. Tijdens de Stemtiendaagse (11-22 mei) strijden we voor de meeste stemmen om door te gaan naar de volgende ronde. Voor deze cruciale periode zoeken we een professional om een doeltreffende online campagne te creëren, die we vanaf 11 mei op onze sociale media willen lanceren.

Wat ga je doen?

  • Een innovatief campagneconcept dat aansluit bij ons merk en binnen het budget past.
  • Een uitgewerkt conceptdocument inclusief kernboodschap, slogan, strategie voor middeleninzet en visuele mock-ups.
  • Het concept visueel vormgegeven in overeenstemming met onze huisstijl.

Wat we al hebben

  • Een kans om bij te dragen aan een betekenisvol doel: het bestrijden van eenzaamheid onder ouderen.
  • Ruimte voor jouw creativiteit en innovatieve ideeën binnen een ondersteunende en waarderende omgeving.
  • De mogelijkheid om jouw concepten direct toegepast te zien in onze communicatie.

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🌕 Creative Concepting
✍️ Copywriting
📢 Campagnes

Een creatieve concepter/copywriter, die een campagne communicatieconcept kan bedenken en deze tot visuele mock-ups kan uitwerken in een concept document.

  • Jij bent een creatieve geest met een passie voor schrijven of designen en conceptueel denken.
  • Ervaring met het inzetten van jouw schrijf- en conceptuele vaardigheden voor het uitwerken van een nieuwe campagne.
  • Het is prettig als je een start kan maken met de visuele uitwerking in de vorm van mock-ups of schetsen.
Suzanne Böhmer

Help Suzanne de Creative Concepting te verbeteren

Suzanne is jouw contactpersoon voor dit project

Help Culturele Apotheek

Creatief campagne concept

Uren

8 tot 16 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
Culturele Apotheek
Culturele Apotheek

De missie van Culturele Apotheek.

🙂Welzijn
🌿 Groeiende fase
📍Amsterdam

We zetten samenleesgroepen op om eenzaamheid onder ouderen effectief tegen te gaan, door hen samen te brengen rondom het lezen van literatuur. Dit bevordert niet alleen sociale interactie, maar verrijkt ook hun dagelijks leven door gedeelde ervaringen en discussies.

Lees meer

Professionals over Culturele Apotheek

Michelle 👐 Social Media post templates

💛
rating-stars

"Ik vond het erg leuk om deze opdracht voor de Culturele Apotheek te doen! "

Michelle