Kennissessie Marketing Automation
Organisatie in het kort
Wie bieden duurzame betrouwbare koeling aan op plekken waar dat nog nooit geweest is.
Lees meerImpact thema’s
Project details
4-6 uur in totaal
Verspreid over 1-2 weken
We kunnen en willen direct aan de slag met dit project.
Onze sociale impact: wij redden levens en voeden de wereld, een duurzame betrouwbare koelkast tegelijk.
Tessa Speijer
Coolfinity
Projectomschrijving
Dit weten we al
Wij weten nog niet heel veel over marketing automation. Momenteel verwerken wij onze leads handmatig.
Hier gaat de sessie over
- Wat is Marketing Automation en welke mogelijkheden zijn er?
- Wat zijn de voor- en nadelen?
- Waar moet ik rekening mee houden?
- Voorbeelden van goede Marketing Automation. (bijvoorbeeld binnen de goede doelen sector)
- Hoe start ik als organisatie met Marketing Automation? (Tips, tricks en hints)
- Wij weten op dit moment niet zo heel veel over marketing automation, dus de beginselen zijn heel belangrijk. Verder zouden handige tips en tricks nuttig zijn hoe wij kunnen starten met marketing automation.
🙋♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?
Een Marketing (Automation) specialist die zijn of haar kennis van automations kan overbrengen in een workshop of presentatie vorm. Pre: ervaring met het faciliteren van workshops en/of presenteren voor groepen.
Wat extra van waarde zou zijn.
Waarom is dit project belangrijk voor ons?
Het is een succes wanneer onze kennis over marketing automation vergroot is en wij het direct kunnen toepassen op ons werk.
De missie van Coolfinity.
Wereldwijd kampen ruim 70 landen met langdurige stroomuitval. Hierdoor wordt jaarlijks 20 procent van al het voedsel in tropische landen verspild, en wordt wereldwijd 137 miljoen euro aan medicijnen weggegooid. Onze missie is
duurzame koeling toegankelijk maken voor iedereen, met zowel weak-grid als off-grid koeling solutions, die met 6 uur
stroom wel 24 uur koelen.