
Fondsenwerving campagne

COMMEET
De traditionele ontwikkelingshulp voor gemeenschappen (met Westers geld en kennis) is vaak niet duurzaam. De SDG's worden zo niet gehaald. Een bottom-up benadering heeft veel meer kans van slagen. Wij proberen gemeenschappen te helpen zelf hun problemen aan te pakken. Alleen deze benadering kan leiden tot blijvende oplossingen. Dit zal de wereld duurzamer en de SDG’s beter bereikbaar maken.
Help COMMEET
Fondsenwerving campagne
Uren
8 tot 12 uur in totaal
Periode
In 2 tot 4 weken
📍 Op locatie en/of vanuit huis
Help ons bij Community Empowerment ontwikkelingshulp met jouw expertise door samen met ons een impactvolle campagne te creëren!

Door Maarten Schrevel
Anders
De project omschrijving
⏱️ Geplaatst op 06 augustus 2024
Waarom we jou nodig hebben
We kampen, net als vele vrijwilligersorganisaties, met financiële tekorten. Hoewel we in het verleden steun hebben ontvangen via eenmalige donaties, streven we nu naar een meer duurzame fondsenwervingsstrategie. We zijn op zoek naar een professional die ons kan ondersteunen bij het ontwerpen van een fondsenwervingscampagne, gericht op het aantrekken van steun van bedrijven, overheden, particulieren en via crowdfunding. Ons doel is om onze onafhankelijkheid te behouden terwijl we groeien. Kun jij ons helpen een creatieve fondsenwervingscampagne te lanceren die niet alleen meer middelen genereert, maar ook ons waardevolle doel verder helpt groeien? Zo kun jij ons helpen om SDG's (sustainable development goals) te halen met een bottom-up benadering door Community Empowerment ontwikkelingshulp. Wat houdt dit in? Wij helpen gemeenschappen zelf hun problemen aan te pakken. Alleen deze benadering leidt tot blijvende oplossingen. Zo maken wij de wereld duurzamer en SDG's beter bereikbaar.
Wat ga je doen?
- Een creatief campagneconcept dat aansluit bij ons merk en budget
- Een conceptdocument met alle campagnedetails, waaronder boodschap, tagline en inzet van middelen
- Mock-up designs die passen bij onze huisstijl
- Goed om te weten: het monitoren van de campagne is niet nodig
Wat we al hebben
- Een duidelijk doel voor de campagne
- Toegang tot ons huisstijldocument inclusief logo, kleuren en lettertypes
Het profiel van de vrijwilliger
Ben jij wie we zoeken?
Een creatieve concepter/copywriter, die een campagne communicatieconcept kan bedenken en deze tot visuele mock-ups kan uitwerken in een concept document.
- Jij bent een creatieve geest met een passie voor schrijven of designen en conceptueel denken.
- Ervaring met het inzetten van jouw schrijf- en conceptuele vaardigheden voor het uitwerken van een nieuwe campagne.
- Het is prettig als je een start kan maken met de visuele uitwerking in de vorm van mock-ups of schetsen.

Help Maarten de Creative Concepting te verbeteren
Maarten is jouw contactpersoon voor dit project
Help COMMEET
Fondsenwerving campagne
Uren
8 tot 12 uur in totaal
Periode
In 2 tot 4 weken
📍 Op locatie en/of vanuit huis


De missie van COMMEET.
De traditionele ontwikkelingshulp voor gemeenschappen (met Westers geld en kennis) is vaak niet duurzaam. De SDG's worden zo niet gehaald. Een bottom-up benadering heeft veel meer kans van slagen. Wij proberen gemeenschappen te helpen zelf hun problemen aan te pakken. Alleen deze benadering kan leiden tot blijvende oplossingen. Dit zal de wereld duurzamer en de SDG’s beter bereikbaar maken.
Lees meer