🚨Dit project heeft de maximale aantal inschrijvingen bereikt 🚨

Inschrijven is helaas niet meer mogelijk

Ontdenk hieronder andere mooie projecten 🙂

ef64c738-92e8-4052-a1da-5b3781def0b7 (1)

COMMEET

Help COMMEET

Fondsenwerving campagne

Uren

8 tot 12 uur in totaal

Periode

In 2 tot 4 weken

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
Maarten Schrevel

Help Maarten van COMMEET

Maarten is jouw contactpersoon voor dit project

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

📢 Marketingcampagne
✍️ Copywriting
🌕 Creatieve brainstorm

Een creatieve concepter/copywriter, die een campagne communicatieconcept kan bedenken en deze tot visuele mock-ups kan uitwerken in een concept document.

  • Jij bent een creatieve geest met een passie voor schrijven of designen en conceptueel denken.
  • Ervaring met het inzetten van jouw schrijf- en conceptuele vaardigheden voor het uitwerken van een nieuwe campagne.
  • Het is prettig als je een start kan maken met de visuele uitwerking in de vorm van mock-ups of schetsen.
Maarten Schrevel

Door Maarten Schrevel

⏱️ Geplaatst op 06 augustus 2024

Help COMMEET

Fondsenwerving campagne

Uren

8 tot 12 uur in totaal

Periode

In 2 tot 4 weken

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
COMMEET
COMMEET

De missie van COMMEET.

🌱Duurzaamheid, natuur en milieu
🌿 Groeiende fase
📍Maastricht

De traditionele ontwikkelingshulp voor gemeenschappen (met Westers geld en kennis) is vaak niet duurzaam. De SDG's worden zo niet gehaald. Een bottom-up benadering heeft veel meer kans van slagen. Wij proberen gemeenschappen te helpen zelf hun problemen aan te pakken. Alleen deze benadering kan leiden tot blijvende oplossingen. Dit zal de wereld duurzamer en de SDG’s beter bereikbaar maken.

Lees meer