Clientenbelang

Persona's opstellen

Wij zijn er voor alle kwetsbare Amsterdammers. We willen weten wat voor hen belangrijk is en wat hen aanspreekt zodat we beter en gerichter kunnen communiceren. Kun jij ons daarom helpen met onze doelgroepen vertalen naar persona's? 🌈

Cliëntenbelang Amsterdam

Cliëntenbelang Amsterdam

Wij komen op voor alle Amsterdammers met een beperking. Lichamelijk, verstandelijk of psychisch. En voor hun mantelzorgers. Want we vinden het belangrijk dat iedereen zich thuis voelt in Amsterdam. Dat iedereen meetelt en mensen elkaar beoordelen op hun kracht en kwaliteiten. We staan voor een Amsterdam waar mensen, ieder op zijn eigen manier, een plek in de samenleving vindt.

Help Cliëntenbelang Amsterdam

Persona's opstellen

Uren

20 tot 35 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 4 tot 8 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Met heldere persona's kunnen we meer mensen met een fysieke en psychische beperking en hun mantelzorgers helpen omdat we beter kunnen inspelen op hun behoeftes!

Jantine de Boer

Door Jantine de Boer

Marketing & Communicatie

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 02 maart 2022

Waarom we jou nodig hebben

We willen gerichter communiceren en daarvoor moeten we weten wie onze doelgroepen zijn en waar ze te vinden zijn. We hebben heel veel doelgroepen dus we moeten daar ook echt een keuze in maken. Fijn als jouw kennis en frisse blik kan helpen met de vertaling naar persona's!

Wat ga je doen?

  • Hulp bij het vertalen van de inzichten van onze doelgroepen naar helder omschreven Persona's
  • Praktische tips hoe wij persona’s kunnen verwerken in onze werkwijze, waardoor wij meer klantgericht gaan werken.

Wat we al hebben

  • Doelgroepomschrijving.

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

👩‍💻 UX
💭 Design thinking

Een UX of Marketing Professional die ons kan helpen bij het vertalen van inzichten in onze doelgroepen naar heldere Persona's. Benodigd: ervaring met Persona's en het faciliteren van teams in het opstellen ervan.

  • Ervaring met het creëren van Persona's en het vertalen van gebruikersinzichten naar overtuigende profielen.
  • Je vind het leuk om doelgroeponderzoek en interviews te doen.
  • Jij weet de behoeften van onze doelgroep in kaart te brengen.
Jantine de Boer

Help Jantine de UX te verbeteren

Jantine is jouw contactpersoon voor dit project

Help Cliëntenbelang Amsterdam

Persona's opstellen

Uren

20 tot 35 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 4 tot 8 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

Hoe het werkt?

Klik hier
Cliëntenbelang Amsterdam
Cliëntenbelang Amsterdam

De missie van Cliëntenbelang Amsterdam.

🌈Diversiteit en inclusiviteit
💒 Gevestigde organisatie
📍Amsterdam

Wij komen op voor alle Amsterdammers met een beperking. Lichamelijk, verstandelijk of psychisch. En voor hun mantelzorgers. Want we vinden het belangrijk dat iedereen zich thuis voelt in Amsterdam. Dat iedereen meetelt en mensen elkaar beoordelen op hun kracht en kwaliteiten. We staan voor een Amsterdam waar mensen, ieder op zijn eigen manier, een plek in de samenleving vindt.


Lees meer

Professionals over Cliëntenbelang Amsterdam

Janna 👐 Call: Social Media specialist

💛
rating-stars

"Het was fijn samenwerken met Cliëntenbelang Amsterdam en Jantine, omdat ze goed aangaven waar behoefte aan was en waar ik even op kon helpen. Ik hoop dat ik ze naar wens heb kunnen helpen :-)"

Janna