Jo Szczepanska Bjemwzcnf34 Unsplash

Campagne strategie feedback-sessie

Profiel vrijwilliger

Een strategische geest die feedback kan geven op een strategie document voor een nieuwe campagne. Benodigd: ervaring met strategische zaken als doelstellingen, positionering, doelgroep, boodschap, digital, kanalen, etc.

Ervaring met:

  • Strategie & Consulting

Organisatie in het kort

Wij komen op voor alle Amsterdammers met een beperking. Lichamelijk, verstandelijk of psychisch. En voor hun mantelzorgers.

  • Diversiteit en inclusiviteit

Project details

💒 Cliëntenbelang Amsterdam

⏱️ 1 tot 4 uur.

💻 In een videocall.

🏁 We kunnen en willen direct aan de slag met dit project.

Help jij ons om kwetsbare Amsterdammers te bereiken?
Jantine de Boer
Geschreven door Jantine de Boer van Cliëntenbelang Amsterdam

Project­omschrijving

Ons huidige kennisniveau.

Ik heb een eerste concept voor ons campagneplan, dat een vervolg is op een eerdere low profile naamsbekendheid-campagne van eind vorig jaar en begin 2020. We willen vooral inzetten op onze sociale media kanalen met persoonlijke verhalen, video moet daar ook een rol in krijgen. De campagne moet in november starten en loopt door tot de eerste 2 maanden van 2021.

De inhoud van de sessie.

  • We zouden graag een review krijgen van ons campagneplan.
  • Inhoudelijke feedback op documenten en voortgang
  • Fine tunen van plan en het spotten van blinde vlekken vanuit een frisse blik

💬 Heb je een vraag over dit project? Stel me gerust een vraag via de knop hieronder. Geheel vrijblijvend.

Waarom is het van waarde?

Met onze communicatie-inspanningen vergroten we onze zichtbaarheid en zorgen we ervoor dat we nog meer kwetsbare Amsterdammers kunnen ondersteunen.

Project alert voor soortgelijke jobs

Ontvang direct de nieuwste projecten binnen jouw skills

Cliëntenbelang Amsterdam
Cliëntenbelang Amsterdam

De missie van Cliëntenbelang Amsterdam.

🌈Diversiteit en inclusiviteit
💒 Gevestigde organisatie
📍Amsterdam

Wij komen op voor alle Amsterdammers met een beperking. Lichamelijk, verstandelijk of psychisch. En voor hun mantelzorgers.

Want we vinden het belangrijk dat iedereen zich thuis voelt in Amsterdam. Dat iedereen meetelt en mensen elkaar beoordelen op hun kracht en kwaliteiten. We staan voor een Amsterdam waar mensen, ieder op zijn eigen manier, een plek in de samenleving vindt.


Lees meer

Professionals over Cliëntenbelang Amsterdam

Janna 👐 Call: Social Media specialist

Janna
Het was fijn samenwerken met Cliëntenbelang Amsterdam en Jantine, omdat ze goed aangaven waar behoefte aan was en waar ik even op kon helpen. Ik hoop dat ik ze naar wens heb kunnen helpen :-)