
Persona's creëren
Welke UX onderzoeker kan helpen de doelgroep van Childlife beter in kaart te brengen en dit te vertalen naar pragmatische persona's?

Childslife
ChildsLife is een kleine, compacte organisatie die heel gericht ondersteuning biedt en werkt met ervaren en gedreven lokale partners, met wie we korte lijnen hebben en snel schakelen. Een aanpak die werkt. ChildsLife biedt hulp op maat, gebaseerd op de behoeften van kinderen en hun directe leefomgeving. ChildsLife brengt verandering te weeg die individuen en gemeenschappen versterken zodat zij een zelfstandige toekomst tegemoet gaan.
Help Childslife
Persona's creëren
Uren
20 tot 35 uur in totaal
Periode
In 4 tot 8 weken

Help Carlian van Childslife
Carlian is jouw contactpersoon voor dit project
Het profiel van de vrijwilliger
Ben jij wie we zoeken?
Een UX of Marketing Professional die ons kan helpen bij het vertalen van inzichten in onze doelgroepen naar heldere Persona's. Benodigd: ervaring met Persona's en het faciliteren van teams in het opstellen ervan.
- Ervaring met het creëren van Persona's en het vertalen van gebruikersinzichten naar overtuigende profielen.
- Je vind het leuk om doelgroeponderzoek en interviews te doen.
- Jij weet de behoeften van onze doelgroep in kaart te brengen.

Door Carlian van Klarenbosch
⏱️ Geplaatst op 09 juli 2020
Help Childslife
Persona's creëren
Uren
20 tot 35 uur in totaal
Periode
In 4 tot 8 weken


De missie van Childslife.
ChildsLife is een kleine, compacte organisatie die heel gericht ondersteuning biedt en werkt met ervaren en gedreven lokale partners, met wie we korte lijnen hebben en snel schakelen. Een aanpak die werkt. ChildsLife biedt hulp op maat, gebaseerd op de behoeften van kinderen en hun directe leefomgeving. ChildsLife brengt verandering te weeg die individuen en gemeenschappen versterken zodat zij een zelfstandige toekomst tegemoet gaan.
Lees meer