a0fd13db-e171-4cbc-a84b-9e438fa58b90

Strategisch advies over Social Media

Organisatie in het kort

Changing Stories voert creatieve theaterprojecten uit in vluchtelingenkampen en zet zich in voor het recht van elk kind om te spelen.

Lees meer

Impact thema’s

💛 Kind en gezin
💛 Welzijn
💛 Kunst en cultuur

Project details

⏱️

4-10 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.
🗓️

Verspreid over 3-6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.
📍

Op locatie en/of vanuit huis

🚀

Starten binnen één maand

apostrophe-beginning

Met jouw expertise op het gebied van communicatie help je ons om meer bekendheid te genereren voor ons werk met kinderen op de vlucht. En daarmee om meer financiële steun te krijgen.

Linda van der Knaap

Linda van der Knaap

Changing Stories

Projectomschrijving

Waarom we jou nodig hebben

Wij zoeken een professional die samen met ons een communicatieplan voor 2024 wil maken (of ons hierover wil adviseren). Dit zodat we onze (online) communicatie effectiever in kunnen zetten voor het werven van donateurs.

Hier zijn we naar op zoek

  • Een beoordeling van onze huidige activiteiten.
  • 2 tot 4 één-uur strategiesessies waarin we een aantal onderwerpen kunnen bespreken als: content, kanalen, tone of voice en doelgroepen.
  • Een samenvatting van de onderwerpen die besproken zijn met concrete next steps voor de uitvoer, in de vorm van een startplan.

Onze ervaring met soortgelijke projecten: Ik weet hier een beetje wat van af

🙋‍♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?

Een strateeg, marketeer of social media specialist die als sparringpartner helpt met een betere social media strategie. Op zoek naar iemand met ervaring met doelstellingen, positionering, doelgroep, boodschap en kanalen.

  • Je hebt ervaring met strategische plannen, inclusief doelstellingen, positionering, doelgroep en kanalen.
  • Jouw inzichten en expertise dragen bij aan een betere online zichtbaarheid.
  • Jij hebt zin om als sparringpartner te helpen met onze social media strategie.
🌎 Social Media
🧭 Communicatie strategie

Dit hebben we al in huis

  • Intern contactpersoon die inhoudelijk betrokken is.
  • De doelgroep(en) die we willen bereiken.
  • Missie en visie.
  • Onze huidige Social Media kanalen.

Changing Stories
Changing Stories

De missie van Changing Stories.

👪Kind en gezin
🌿 Groeiende fase
📍Arnhem

In 1989 hebben de Verenigde Naties het ‘Internationaal Verdrag voor de Rechten van het Kind’ aangenomen. Bijna alle landen in de wereld hebben dit verdrag ondertekend, Nederland in 1995. De rechten van kinderen op de vlucht in Europa worden op een groot aantal punten van dit verdrag dagelijks geschonden. Waaronder het recht op vrije tijd, spel en recreatie zoals hierboven beschreven

Lees meer