![a0fd13db-e171-4cbc-a84b-9e438fa58b90](/media/llyb2kcx/csf-turkije-2023-2.jpg?width=2000&height=760&v=1d9e0be9086c620)
Strategisch advies over Social Media
Organisatie in het kort
Changing Stories voert creatieve theaterprojecten uit in vluchtelingenkampen en zet zich in voor het recht van elk kind om te spelen.
Lees meerImpact thema’s
Project details
4-10 uur in totaal
Verspreid over 3-6 weken
Op locatie en/of vanuit huis
Starten binnen één maand
Met jouw expertise op het gebied van communicatie help je ons om meer bekendheid te genereren voor ons werk met kinderen op de vlucht. En daarmee om meer financiële steun te krijgen.
![Linda van der Knaap](/media/zk1bidhb/6dfa1b94-108e-42fc-8ef9-b5cadc92178b.png?width=120&height=120&v=1d9995423e12300)
Linda van der Knaap
Changing Stories
Projectomschrijving
Waarom we jou nodig hebben
Wij zoeken een professional die samen met ons een communicatieplan voor 2024 wil maken (of ons hierover wil adviseren). Dit zodat we onze (online) communicatie effectiever in kunnen zetten voor het werven van donateurs.
Hier zijn we naar op zoek
- Een beoordeling van onze huidige activiteiten.
- 2 tot 4 één-uur strategiesessies waarin we een aantal onderwerpen kunnen bespreken als: content, kanalen, tone of voice en doelgroepen.
- Een samenvatting van de onderwerpen die besproken zijn met concrete next steps voor de uitvoer, in de vorm van een startplan.
Onze ervaring met soortgelijke projecten: Ik weet hier een beetje wat van af
🙋♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?
Een strateeg of Social Media specialist, die als sparringpartner kan helpen bepaalde Social Media thema's uit te diepen. Benodigd: ervaring met strategische zaken als doelstellingen, positionering, doelgroep, boodschap, kanalen, etc.
- Je hebt ervaring met het maken van strategische plannen, inclusief doelstellingen, positionering, doelgroep en kanalen.
- Jouw inzichten en expertise zullen bijdragen aan het optimaliseren van onze online zichtbaarheid.
- Jij vind het leuk om als sparringpartner te helpen met onze Social Media strategie en het bereiken van ons doel.
Dit hebben we al in huis
- Intern contactpersoon die inhoudelijk betrokken is.
- De doelgroep(en) die we willen bereiken.
- Missie en visie.
- Onze huidige Social Media kanalen.
![Changing Stories](/media/jlvgjfgj/changing-stories-photo.png?width=300&height=250&v=1d9af5075f75c10)
![Changing Stories](/media/r0zjqjan/changing-stories-logo.png?rmode=min&width=100&height=50&v=1d9af5074e74ba0)
De missie van Changing Stories.
In 1989 hebben de Verenigde Naties het ‘Internationaal Verdrag voor de Rechten van het Kind’ aangenomen. Bijna alle landen in de wereld hebben dit verdrag ondertekend, Nederland in 1995. De rechten van kinderen op de vlucht in Europa worden op een groot aantal punten van dit verdrag dagelijks geschonden. Waaronder het recht op vrije tijd, spel en recreatie zoals hierboven beschreven
Lees meer