![Carend-photo](/media/yokapw3h/carend-photo.png?rxy=0.606516290726817,0.71804511278195493&width=2000&height=760&v=1d995375bef7560)
Strategisch advies over Social Media
Organisatie in het kort
Impact thema’s
Project details
4-10 uur in totaal
Verspreid over 3-6 weken
Vanuit huis
We kunnen direct starten
Met jouw socialmedia-expertise zal Carend een groter publiek bereiken, waardoor kennis over palliatieve zorg in de maatschappij wordt vergroot en het gesprek over de dood en goed sterven op gang komt.
![Afke Bohle](/images/avatar-placeholder.png?width=120&height=120)
Afke Bohle
Carend
Projectomschrijving
Waarom we jou nodig hebben
Wij missen de expertise om onze socialmediakanalen zo optimaal mogelijk in te zetten. Hoe vaak post je per week voor een optimaal bereik zodat Carend zichtbaar wordt en blijft, maar zonder dat mensen overspoeld worden door berichten? Welke content plaats je op welk kanaal? We willen graag een socialmediaplan/publiekscampagne opstellen waarmee we het komende jaar vooruit kunnen.
Hier zijn we naar op zoek
- Een beoordeling van onze huidige activiteiten.
- 2 tot 4 één-uur strategiesessies waarin we een aantal onderwerpen kunnen bespreken als: content, kanalen, tone of voice en doelgroepen.
- Een samenvatting van de onderwerpen die besproken zijn met concrete next steps voor de uitvoer, in de vorm van een startplan.
Onze ervaring met soortgelijke projecten: Ik weet hier een beetje wat van af
🙋♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?
Een strateeg of Social Media specialist, die als sparringpartner kan helpen bepaalde Social Media thema's uit te diepen. Benodigd: ervaring met strategische zaken als doelstellingen, positionering, doelgroep, boodschap, kanalen, etc.
- Je hebt ervaring met het maken van strategische plannen, inclusief doelstellingen, positionering, doelgroep en kanalen.
- Jouw inzichten en expertise zullen bijdragen aan het optimaliseren van onze online zichtbaarheid.
- Jij vind het leuk om als sparringpartner te helpen met onze Social Media strategie en het bereiken van ons doel.
Dit hebben we al in huis
- Intern contactpersoon die inhoudelijk betrokken is.
- De doelgroep(en) die we willen bereiken.
- Missie en visie.
- Onze huidige Social Media kanalen.
- Ons socialmediateam bestaat op dit moment uit drie mensen en zal in juni hopelijk worden uitgebreid met twee mensen (vrijwilligers).
![Carend](/media/yokapw3h/carend-photo.png?rxy=0.606516290726817,0.71804511278195493&width=300&height=250&v=1d995375bef7560)
![Carend](/media/vjyaik33/carend-logo.png?rmode=min&width=100&height=50&v=1d992df5b3c2190)
De missie van Carend.
Éen op de drie patiënten die niet meer beter wordt, krijgt op dit moment niet de gewenste zorg in de laatste levensfase. Vier van de vijf zorgprofessionals vinden dat zij onvoldoende kennis hebben van palliatieve zorg én velen ervaren te weinig professionele autonomie. Carend streeft ernaar dat palliatieve zorg en het onvermijdelijke sterven een normaal onderdeel worden van het leven en de zorg.
Lees meer