7eb6181b-2c92-45c7-a740-efb35d3c36db
🌱 Help deze organisatie Of stel een vraag

Strategisch communicatie advies

Organisatie in het kort

Camera Trajectina

Camerata Trajectina ontsluit Nederlands muzikaal erfgoed en brengt het tot klinken, altijd in verbinding met de actualiteit.

Lees meer

Impact thema’s

💛 Kunst en cultuur
💛 Wetenschap en onderzoek
💛 Diversiteit en inclusiviteit

Project details

⏱️

4-6 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.
🗓️

Verspreid over 1-4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.
📍

Op locatie en/of vanuit huis

🚀

We kunnen direct starten

apostrophe-beginning

Wil jij ons met jouw kennis over doelgroepen en de juiste communicatie helpen om dit programma vol creatieve beleving te realiseren? Een avond die alle zintuigen prikkelt en ons in contact brengt met nieuw publiek buiten de concertzalen.

Ineke Smits

Ineke Smits

Camera Trajectina

Projectomschrijving

Waarom we jou nodig hebben

Camerata Trajectina brengt ons Nederlandse muzikale erfgoed naar de moderne tijd. Ons project Olipodrigo brengt samen met de Maaltuin een culinair avontuur naar de prachtige tuinen van Slot Zuylen. Tijdens het 5-gangen diner serveert Camerata 17e-eeuwse drinkliederen, liefdesmopjes, mythische verhalen, ondeugende bruiloftsgedichten en preken van dominees. Soms serieus en ontroerend, vaak grappig en recht voor z'n raap. Om genoeg tickets te verkopen en het project te laten slagen, willen we dit keer ook de zakelijke markt aanspreken. Daarbij hebben we de hulp van een professional nodig om potentiële doelgroepen te bereiken. Kun jij ons hierbij helpen? We zien ernaar uit om met je in gesprek te gaan.

Hier zijn we naar op zoek

  • 2 strategiesessies over onze communicatiedoelstellingen, boodschap, Tone of Voice, doelgroep, PR-benadering en kanalen
  • We gaan voor het eerst de zakelijke markt op en hebben 2 vragen: Welke doelgroepen sluiten aan bij ons project? En hoe gaan we deze benaderen?

Onze ervaring met soortgelijke projecten: Ik weet hier een beetje wat van af

🙋‍♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?

Een ervaren communicatie specialist of adviseur, die als facilitator of sparringpartner kan helpen bepaalde (strategische) communicatie thema's uit te diepen. Benodigd: ervaring met strategische zaken als doelstellingen, content, doelgroepen, boodschap, kanalen, etc.

🧭 Communicatie strategie
🗞 PR

Dit hebben we al in huis

  • Een personeelslid die verantwoordelijk is voor het project
  • Een idee van de boodschap die we graag willen overbrengen
  • Huidige missie, visie, waarden en communicatie uitingen

Ineke Smits
Ineke Smits Anders
Camera Trajectina

De missie van Camera Trajectina.

🎨Kunst en cultuur
🌳 Impact scale-up fase
📍Utrecht

in tijden van polarisatie is een gedeeld verleden van belang om mensen met elkaar te verbinden. Camerata Trajectina maakt muziekprogramma's die vraagstukken uit het verleden in een hedendaagse context plaatsen en zo nieuwe perspectieven bieden. Nederlands muzikaal erfgoed dient daarbij als basis en inspiratie.

Lees meer