c1b52831-4507-4e7e-ad2b-52760bf9491d
🌱 Help deze organisatie Of stel een vraag

Workshops creatieve campagnes

Organisatie in het kort

Stichting But What About

Kunst onbereikbaar? Wij vinden van niet! Wij brengen onze nieuwe muziek interactief naar de mensen toe.

Lees meer

Impact thema’s

💛 Kunst en cultuur
💛 Diversiteit en inclusiviteit
💛 Educatie

Project details

⏱️

5-8 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.
🗓️

Verspreid over 2-5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.
📍

Vanuit huis

🚀

We kunnen direct starten

apostrophe-beginning

Met jouw hulp verscherpen we bij But What About onze identiteit en activiteiten, waardoor onze presentatie nauw aansluit bij wat we echt doen: kunst bereikbaar maken. Zo kunnen we meer connecties aangaan met ons publiek.

Vincent Martig

Vincent Martig

Stichting But What About

Projectomschrijving

Waarom we jou nodig hebben

Wij zijn But What About, twee muzikanten uit Den Haag die constant nadenken over de vraag: but what about? Onze missie is om met interactieve muziekprogramma's echte verbinding te creëren tussen verschillende makers en ons publiek. Onze social media wordt momenteel beheerd door een geweldige vrijwilliger die al fantastische resultaten heeft behaald. Ze heeft echter aangegeven dat ze meer wil leren over het opzetten van creatieve campagnes die specifiek gericht zijn op interactie. Hoe kunnen we ervoor zorgen dat onze volgers meer reageren en meedoen? Kun jij helpen om meer engagement te creëren met workshops over creatieve campagnes? Help ons nu verder! We zien ernaar uit om meer van jou te leren.

Hier zijn we naar op zoek

  • Een of twee workshops over creatieve concepten die passen bij ons merk en budget
  • Hulp bij een nieuw campagne concept met de boodschap, tagline en middelen inzet en concept mock-ups
  • Goed om te weten: het monitoren van de campagne is niet nodig

Onze ervaring met soortgelijke projecten: Ik weet hier een beetje wat van af

🙋‍♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?

Een creatieve concepter/copywriter, die een campagne communicatieconcept kan bedenken en deze tot visuele mock-ups kan uitwerken in een concept document.

  • Jij bent een creatieve geest met een passie voor schrijven of designen en conceptueel denken.
  • Ervaring met het inzetten van jouw schrijf- en conceptuele vaardigheden voor het uitwerken van een nieuwe campagne.
  • Het is prettig als je een start kan maken met de visuele uitwerking in de vorm van mock-ups of schetsen.
🌕 Creative Concepting
✍️ Copywriting
📢 Campagnes

Dit hebben we al in huis

  • Doel van de campagne
  • Huisstijl document (met elementen als logo, kleuren en lettertypes)
  • Doelgroepomschrijving voor de campagne

Vincent Martig
Vincent Martig Oprichter
Stichting But What About
Stichting But What About

De missie van Stichting But What About.

🎨Kunst en cultuur
🌿 Groeiende fase
📍Den Haag

Ensemble But What About, twee Haagse muziekmakers met één doel: nieuwe muziek interactief maken. Met avontuurlijke crossovers in verschillende disciplines ontdekken we samen met ons publiek dat moderne kunst niet onbereikbaar is.

Lees meer

Professionals over Stichting But What About

Xander 👐 Copy ondersteuning bij fondsaanvraag

102ee966-9495-4af5-93bb-3cd5551a2dfc
💛
rating-stars

"Vincent en Wilco werken met aanstekelijke energie."

Xander