345c3c3c-1bbd-4b6c-bb49-6a7197fc387a

Campagne huisstijl met materiaal ontwerpen

Organisatie in het kort

Als voedingsproducent hebben we de mogelijkheid (en in onze ogen verantwoordelijkheid) om producten te maken die plantaardig, voedzaam én duurzaam zijn. Hiermee slaan we drie vliegen in één klap: we dragen bij aan een betere balans in het aanbod dierlijke en plantaardige eiwitten, stimuleren voedzame voedingskeuzes en verduurzamen de voedselketen.

Lees meer

Impact thema’s

💛 Duurzaamheid, natuur en milieu
💛 Gezondheid en ziektebestrijding
💛 Innovatie

Project details

⏱️

8-24 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week is helemaal aan jou. Gemiddeld werken professionals 2 tot 4 uur per week aan een project.
🗓️

Verspreid over 2-5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn o.b.v. wat jullie onderling afspreken, zodat het past bij jouw agenda. Organisaties weten dat professionals dit naast hun baan erbij doen.
🚀

Wanneer de professional aangeeft te kunnen starten (binnen 2 maanden).

apostrophe-beginning

Wil je samen met ons een heuse tempeh revolutie ontketenen en bijdragen aan awareness omtrent het feit dat niet alle vleesvervangers even voedzaam zijn?

Florian Rath

Florian Rath

BUMI Organics

Projectomschrijving

Waarom we jou nodig hebben

Tempeh nieuw leven in blazen en in ere herstellen; dat is waar deze campagne over gaat. De algemene opvatting is dat tempeh lastig klaar te maken is, niet zo smaakvol is en er onaantrekkelijk uit ziet. Op al deze meningen hebben wij een antwoord: onze ready-to-eat tempeh van duurzame lupine bonen, gemarineerd in drie heerlijke huisgemaakte marinades. Daarnaast willen we door middel van krachtige, positieve teksten en beelden laten zien hoe voedzaam en 'clean label' tempeh is. Dit in tegenstelling tot sommige vleesvervangers waar veel zout, suiker, vet en hulpstoffen in kunnen zitten. Het is niet de bedoeling dat we deze producten zwart maken in de campagne, we willen enkel transparant zijn over de verschillen.

Hier zijn we naar op zoek

  • Een campagne huisstijl die aansluit bij het campagne concept.
  • Doorvertaling van huisstijl naar print, social media posts en/of website assets.
  • Wanneer relevant: oplevering in benodigde format voor digitaal of print gebruik (waarschijnlijk JPG, PNG, PDF .Ai of EPS)

🙋‍♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?

Een grafisch designer die een huisstijl kan ontwikkelen voor een campagne en dit vervolgens consistent kan doorvertalen naar verschillende uitingen.

  • Je bent bekend met grafische software en tools.
  • Ervaring in het ontwikkelen van een huisstijl en vertalen naar diverse communicatiemiddelen.
  • Je zet ideeën en concepten gemakkelijk om in aansprekende visuele content.
🎨 Grafisch Design
📢 Campagnes
🎨 Logo & Huisstijl

Dit hebben we al in huis

  • Een globaal campagne concept / boodschap.
  • Doelgroepomschrijving
  • Globale content en storyline
  • Huidige huisstijl van ons merk (logo, kleuren, lettertypes)

BUMI Organics
BUMI Organics

De missie van BUMI Organics.

🌱Duurzaamheid, natuur en milieu
📍Amsterdam

Maak kennis met BUMI: traditionele veganistische producten in een smakelijk, eigentijds jasje. 100% biologisch en lokaal geproduceerd met respect voor mens, dier & milieu. Onder het motto Mindful Foods willen we samen met bewuste thuiskoks deze aarde gezond houden. Hoe? Door voedzame én duurzame producten te ontwikkelen waar zij eenvoudig iets lekkers mee koken. Een positief verschil maken was nog nooit zo smakelijk.

Lees meer

Professionals over BUMI Organics

Anneroos 👐 Brochure design

💛
rating-stars

"Werken met Florian en Daan is een feestje! Heel tof om waardevolle content te creëren voor een groeiende, duurzame plant-based food startup."

Anneroos